|
עיצוב חדש בסגנון וויקד:)
|
היום |
שלומו אנשיםם! אני משחקת לי במקימק, עם חברה טובה. היא לבשה ורוד ואני לבשתי ירוק. ואז חשבתי: למה לא גם וגם? אז הנה לכם עיצובים למיקמרק בסגנון וויקד -קולות של מי כאן עוד מכיר את הסרט הזההה- מקווה שאהבתם! וכמובןןן- קרדיט ל- אגס11180 שנתנה לי את ההשראה לעיצוב:)
|
|