קהילה - עיצוב פריטים
זיפי1261
8
13

עיצוב חדש בסגנון וויקד:) היום

שלומו אנשיםם! אני משחקת לי במקימק, עם חברה טובה. היא לבשה ורוד ואני לבשתי ירוק. ואז חשבתי: למה לא גם וגם? אז הנה לכם עיצובים למיקמרק בסגנון וויקד
-קולות של מי כאן עוד מכיר את הסרט הזההה-
מקווה שאהבתם!
וכמובןןן- קרדיט ל- אגס11180 שנתנה לי את ההשראה לעיצוב:)

מוקדש ל אגס11180
2


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה