היי מיקמקים! קודם כל סורי שעשיתי אנימה ולא ציור לכוכבית לא ממש הצלחתי לצייר... מקווה ש-♥ ואם יש לכם אתר שאתם משתמשים בו ליצירת אנימה אשמח לדעת! אגב: אשמח מאוד לקבל פוני:-( (תמונת יום?) כל הזכויות שמורות ל ♫ פיצהגבינה גרפיקה,ציורים,ועיצובים בע"מ ♫
מיק סוף! כי האחר הוא אני! 2017 שנה"ל תשע"ח תודה רבה! מקווה שהבנתם את המסר