|
שבי החילזון - היכרות
|
היום |
בוקר טוב חברה! ואם אתם קוראים בצהריים אז צהריים טובים! ואם אתם קוראים בלילה אז למה אתם לא יושנים? אני חייב לספר לכם משהו! אני הלכתי במיקמק לביתי וכשחזרתי הסתכלתי במראה של החדר שלי ואני נבהלתי! על הכובע שלי היה חילזון! ניסתי אכשיהו להוריד וזה לא עבד אז הייתי צריך לגעת עם היד בו! איכס! קיצר הורדתי אותו מהיד אבל אז הוא לא ירד אז ניסיתי לזרוק והוא לא נפל! הייתי עייף מדי ולא היה לי כוח להוריד אותו אז נרדמתי פשוט כשהוא אלי! בבוקר קמתי ושוב נבהלתי אתם יודעים למה? הוא נשאר על הכובע אז החלטתי לאמץ אותו הכנתי לו קופסה שמתי מיטה (לא ענקית כמובן) וחסה שיאכול כשחזרתי מהבית ספר חזרתי למיטה ושאלתי אותי איך יקרא לו חשבתי על חילזי אבל אז נבהלתי (כמה פעמיים אני נבהל!) מה שקרה החילזון דיבר!!! הוא אמר "תקרא לי שבי" (מזכיר עלילות ארץ גושן) לפי דעתי ספרתי הכל לכם ורק שתדעו אני אוהב את חילזי (שבי!!)
|
|