|
ציור ללא עזרה באי איי!
|
היום |
היי חבר'ה! אתם ביקשתם ביצירה הקודמת שאני אצייר בעצמי אז הנה ציור(ציירתי בנסיעה!)אז תגיבו ותגידו לי אם אהבתם ועדיף לי להמשיך לצייר. בקיצור... אני ממש מודה על התגובות החמות❤❤╰(*°▽°*)╯ ועל הארה ב א' של באצי1724 שבזכותה עלתה היצירה הזאת! יאללה תגיבו ותעשו לייק❤
|
|
מוקדש
ל נסיך676, רפיAהאלוף, הואמוקדשגםלמיקמקעצמו | |
|
|