קהילה - ציורים וצילומים
יהלוש263
4
12

ציור ללא עזרה באי איי! היום

היי חבר'ה!
אתם ביקשתם ביצירה הקודמת שאני אצייר בעצמי אז הנה ציור(ציירתי בנסיעה!)אז תגיבו ותגידו לי אם אהבתם ועדיף לי להמשיך לצייר.
בקיצור...
אני ממש מודה על התגובות החמות❤❤╰(*°▽°*)╯
ועל הארה ב א' של באצי1724 שבזכותה עלתה היצירה הזאת! יאללה תגיבו ותעשו לייק❤

מוקדש ל נסיך676, רפיAהאלוף, הואמוקדשגםלמיקמקעצמו
16


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה