|
לבלוג שלי: החטיף המטורף של הקיץ
|
אתמול |
אני המצאתי את החטיף המושלם לקייץ{מיבחינתי} אז נכון שבקיץ יש רגעים שאתם רק רוצים לינגוס בדבר הכי אבל הכי קרררר שיש אז בסצנה שלנו: אבי: וואי איזה חום טריקס: הנה בוא קח ארטיטק מרענן שירוש-אני: מי צריך ארטיק שיש אייס סאמר טעים ומרענן!!! אז שקית החטיף שלי שומרת קור ובתוכה מיסתתרים קוביות קרח קרות בצבעים ופירות חתוכים בתוכו טעים, בריא, יפה, ומרענן כל מה שצריך בקייץ! אז איך מכינים אותו: 1. לוקחים תבנית באיזה צורה שאתם רק רוצים(רצוי תבנית סיליקון) 2. לוקחים מיים לא חובה- ליצבוע בצבע מאכל ליבחירתכם(זה מוסיף חיים לקרח) 3. לשים בתבנית שבחרתם 4. להוסיף פירות חתוכים(לא חובה זה רק נותן טעם לקרח) 5. לשים במקפיא ולא המקרר!!! עד שהקרח יקפא(בערך ארבע- חמש שעות) 6. אחרי שהוא קפא להוציא מהתבנית ולהעביא לתיק שומר קור(צידנית,מידנית וכ"ו...) 7. לצאת לטיול כייפי ולאכול שרוצים. בתיאבון מחכה לישמוע איך יצא לכם...
|
|
מוקדש
לאבי5766ולטריקס5766האחיםהמדהימיםשלישהיסכימולהישתתףבציור:) | |
|
|