|
עוד רגע זה בא....
|
אתמול |
בשמחה! הנה גרסה ארוכה ומיוחדת שמתאימה לפרסום במיקמק:
** מיקמקים יקרים, סוף סוף הגיע החופש הגדול! **
אחרי שנה שלמה של לימודים, מבחנים, שיעורים, עבודות והשקעה, הגיע הזמן לקחת הפסקה, לנוח וליהנות מכל רגע. החופש הגדול הוא הזדמנות לעשות את כל הדברים שאוהבים – לבלות עם המשפחה והחברים, לצאת לטיולים, לשחק, לשחות, לצחוק, ליצור, לגלות מקומות חדשים, להגשים חלומות קטנים ופשוט ליהנות מהקיץ.
אני מאחלת לכל אחד ואחת מכם חופש מלא בחיוכים, בצחוקים, בחוויות בלתי נשכחות, בהפתעות משמחות ובהמון רגעים מיוחדים. שתכירו חברים חדשים, תשמרו על החברים שכבר יש לכם, ותמצאו זמן לעשות את כל הדברים שתמיד רציתם. ואם אתם נשארים גם במיקמק – אני בטוחה שמחכות לנו עוד המון הרפתקאות, משימות, אירועים ורגעים כיפיים שנעבור ביחד.
אל תשכחו לשמור על עצמכם, לשתות הרבה מים בימים החמים, להיות טובים אחד לשני, לעזור למי שצריך ולהפיץ חיוך בכל מקום. לפעמים דווקא הדברים הקטנים – מילה טובה, משחק עם חבר או רגע של צחוק – הם אלה שהופכים את החופש למיוחד באמת.
אני מקווה שהקיץ הזה יהיה מלא בזיכרונות יפים שתזכרו עוד הרבה זמן, ושתחזרו אחריו עם כוחות חדשים, חיוך גדול והמון סיפורים לספר.
**מאחלת לכל קהילת המיקמקים חופש גדול קסום, מהנה, בטוח ומלא בהרפתקאות! נתראה במשחק, ואל תשכחו ליהנות מכל רגע – כי הקיץ עובר מהר, אבל הזיכרונות נשארים לנצח!**
|
|
מוקדש
ל עוקביםשלי | |
|
|