היי לכולם! החלטתי להשתתף בתחרות של MUS1C! נושא התחרות הוא להקדיש תעודה לאחד מהאנשים בסביבה הקרובה שלנו, על כל הדברים הטובים שהוא עשה לנו לאורך השנים.
אני החלטתי את היצירה הזו להקדיש למדריכת עוצמה שלי מטעם הבית ספר. (התפקיד שלה הוא לעזור לילדים בכל דבר שצריך ולקיים שיחות שבועיות איתם.) אני קיבלתי מדריכה בגלל שאבא שלי נפטר מלפני שנה. בית הספר מציע לכל תלמיד שיש לו קושי כזה או אחר מדריכת עוצמה.
כשהכרתי את המדריכה שלי בפגישתינו הראשונה היא הרגישה קצת מוזרה, אבל לאט לאט התחברתי אליה והיא הרגישה כמו ממש חברה.
לצערי השנה נגמרה ואפסיק לדבר עם המדריכה, אבל תהיה לי שנה הבאה מדריכה או מדריך אחרים.
אני מקדיש לה את התעודה על כל העזרה שהיא נתנה לי, על כל השיחות והאהבה. דיברנו על כל דבר אפשרי, אפילו שיחקנו בראול סטארס ביחד.
מקווה מאוד לזכות בתחרות! השקעתי על הציור הרבה זמן (: תודה רבה לאנשים כמו MUS1C שמשקיעים את זמנם בקהילה!