קהילה - ציורים וצילומים
מיקמוק14ט
157
288

לבלוג הפרס! היום

אתם מכירים אותו....
אתם אוהבים אותו.....

חטיף החול של מיקמוק!!!
מי שוותיק בקהילה שלי יודע שעשיתי יצירה על גלידת חול
הנה היא
אעקיצר מה שמיוחד בחטיף הזה שדבר ראשון, הוא 100% אורגני, טבעוני וטעים!

ברגע שתפתחו את האריזה תריחו את הריח המושלם של חול ים ים וחצץ, וברגע שתתנסו ביס אתם תרגישו מיד את העונג שבלפצח אבנים קשות בפה!
הוא גם, כמו הרבה חטיפים אחרים, צובע את הלשון שלכם בצבע של חול!
וזה נשאר!
לנצח!
תאמינו לי אתם חייבים לנסות.
50 שקל לאריזה!
ובניגוד לחטיפים אחרים ש80% מהם הוא אויר, אצלנו החטיף כולו חול...
פשוט חול.
וחצץ.
ועשבים.
ושאריות שקית דוריטוס.
אני יודע שחול זה לא דבר "חדש" או "מהפכני" במיוחד.
אבל חול זה החיים, לא?
לא?

מקווה לזכות (אני מתגעגע לפעם שזכיתי הרבה)
שלכם,
מיקמוק14ט

מוקדש ל אשרמיקמיק, רשממי10, מיקצי100, מיקמקית14י, דינדינה1, קדושס, שרהלה33, 200ימי, ובכללי...לכולם!
2
12


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה