קהילה - ציורים וצילומים
ונילי153
33
36

איזה כיף לחזור ❤️ היום

וואי חברים,
איזה כיף לחזורר ❣️❣️
אחרי שלא הייתי במיקמק איזה שנה בגלל שאני בחטיבה והיו לי מלאאא מבחנים שהייתי צריכה ללמוד אליהם אז לא היה לי זמן לשחק במיקמק או בכללי במשהו..
אז היום חזרתי ולכבוד זה היום בשעה 16:30 בצהריים אני עושה חלוקת מתנות במיקמק 2 בבריכה בשרת מיקשייק
וב17:00 אני היכנס למיקמק גיימס (של המשחקים) ואני אפתח לכם משחקים ונשחק ביחד ויהיה כיףף ברמותת❤️‍❤️‍
אוהבת אתכם מלאא ❤️❤️
2
28


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה