קהילה - ציורים וצילומים
בן7701
88
267

החופש הגדול הגיע!! אתמול

היי לכולם!! מה המצב??
הרבה בתי ספר יצאו לחופש הגדולל!!
איזה כיף! סוף סוף אנחנו משוחררים מללמוד (סתם לא, זה חשוב).
ת'אמת חשבתי שאולי אנחנו צריכים לעשות לוגו יותר... טוב מהאחרים שעשיתי, ואני חושב שבלי יותר מדי דברים זה ייצא יפה!
אז תגיבו מה אתם אומרים על הלוגו החדש!

תגיבו לי בתגובות מה אתם תעשו בחופש הזה!
מקווה שתהנו במלא חויות חדשות, בהצלחה!

ביי(:

מוקדש ל רזברווז85, מומו7701, מלחותית, Mus1c, וכל_חברי_לקהילת_מיקמק
6
22


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
היום   12:24 8חדגה  6
אני הולכת לעבוד הרבה(:

כמובן בזמן הפנוי ללכת לבריכה, לצפות בסדרות ואתה יודע כל מה

שעושים בחופש^^

קיצקוצ נרנרון יצירה פצצה➸➸
היום   11:09 ללינו4  5
איזה כיף☺️☺️
היום   08:18 8חדגה  4
הלוגו פשוט מגניב!!

חופש גדול שמח נריהה!❤️
היום   07:39 אגס11180  3
סתם הצעה: אם המילה חופש הייתה יותר קטנה והגדול היה גדול יותר לדעתי זה היה נראה יותר טוב
אבל גם ככה זה מהמם!!
היום   07:36 המנהל99988  2
אני הולך לאכול הרבה שניצלים החופש
היום   07:22 Mus1c  1
מטורף