קהילה - ציורים וצילומים
בומי584
129
153

אבוקדו לפני 3 ימים

חחח מה המצב
טוב אמ כרגיל אני אכתוב שזה סתם ציור שציירתי כשהיה לי משעמם מקווה שאהבתם ושעשיתי לכם חשק לאבוקדו ואם אתם אוהבים ציורים ממליצה לכם להסתכל אצלי בקהילה ולהגיב אם אהבתם תודה רבה ביוש חברס
10
15
88


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
אתמול   20:40 בומי584 15
תודה רבההההה ❤️
לפני 2 ימים   13:14 RoyaIblue 14
Green Avocado, The Avocado is green
לפני 2 ימים   08:19 8חדגה 13
בומי בוםםםם

ציריתתת❤️❤️
לפני 2 ימים   01:50 מוגלי9988 12
ציור מדהים - מוכשרת ממש תיהי שתיהי גדולה ממש אומנית
לפני 3 ימים   23:27 1יקירמיק1 11
וואי זה ממש יפה!
לפני 3 ימים   23:19 אביטל340 10
ואוו אמאלה איזה מטורףףף בומי מה זה הדבר היפה הזה.?????????
לפני 3 ימים   20:32 אבשיגי1234  9
אווווו ימטורפתת
לפני 3 ימים   20:05 אגסיxחדש  8
אנימת למה זה כזה טובבב
לפני 3 ימים   19:58 שי6778  7
יאאא איזה מהמם!!○♤~{°

עשית לי חשק(^o^)
לפני 3 ימים   19:12 מיה4254  6
מוכשרת! ❤️
לפני 3 ימים   18:55 ריקי095  5
יאא איזה מהמםםםםם את מציירת נדיר!
לפני 3 ימים   18:13 טינה7863  4
Omg! זה נדיררררררר❤️❤️
לפני 3 ימים   18:10 לולית0898  3
נדיררר
לפני 3 ימים   16:32 מיקמוק14ט  2
מהמם
לפני 3 ימים   15:56 שירוש7763  1
מטורףףף אהבתי ממשש