|
לתחרות של מאיהPמהמיק
|
לפני 3 ימים |
תותים ותותיות שלייי יצירה שנייה להיוםם ישלי חופשש אז יש מלא זמןןןן קיצקצ הינה הלוקקקקק
*חושבת מה לכתוב* טובטוב אין מה לכתוב אז ביייי❤
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
הגענו ל100 עוקביםםם יאוווווו יצירה הבאה זה והזוכה בכוכבבב
ועושה בלוג הפרס אחרי מלאמלא זמן שלא עשיתייי
אז באמת עכשיו בייי❤❤
|
|
מוקדש
לכולם❤ | |
|
|