|
ציור שציירתי של גלידה + מתכון!
|
לפני 4 ימים |
היי חברים! מה נשמע? אני רוצה לשתף שבתחילת המלחמה עם איראן אימצתי לעצמי תחביב חדש, הכנת גלידות ביתיות. זה לא קשה כמו שזה נשמע, וזה גם קל וגם מאוד כיף. התהליך של ההכנה כיף ומרגיע, וכשזה יוצא מהמקפיא קר (במיוחד טוב לימי הקיץ) זה נהדר.
המתכון קל ויכולים להכין אותו גם אך ורק עם 2 מצרכים:
שמנת מתוקה - שמנת מתוקה היא הבסיס. חובה שהשמנת מתוקה תהיה לפחות 38% שומן. אם היא תהיה פחות הגלידה תצא כמו יוגורט.
אינסטנט פודינג וניל (או שוקולד, מה שמעדיפים) - אינסטנט הפודינג מייצב את הגלידה ומוסיף לה טעם מיוחד. הוא גם מקשה על הגלידה והיא לא נימסת. חשוב מאוד לא להוסיף יותר משקית אחת על כל מיכל שמנת מתוקה. ______________________________________ מצרכים שמוסיפים מאוד אך לא חובה: חלב מרוכז כתוש - החלב המרוכז מוסיף טעם חלבי וטעים לגלידה. תמצית וניל - מוסיף טעם וניל לגלידה והופך אותה לטעימה עוד יותר.
בונוס: אפשר להוסיף גם אוראו מפורר, בננה מעוכה, שוקולד קצוץ או כל דבר אחר שיגרום לגלידה להיות בטעם שונה. ניתן אפילו להוסיף צבעי מאכל שיגרמו לגלידה להיות בצבעים שונים.
ההכנה של הגלידות הרגיעה אותי במהלך המלחמה, ואפשר להגיד שגם הגזמתי ואכלתי כאכילה רגשית המוןן גלידה. אני ממליץ לכם גם. זה ממש כמה דקות עבודה, רק לערבב את המצרכים שכתבתי ולהכניס ישר למקפיא.
תודה על הקריאה והמשך שבוע טעים וקררר (:
|
|