|
ההצעות שלי למיקמק 2#| לMIKתלבש
|
אתמול |
היי מיקמקים! וברוכים הבאים להצעה השניה שלי למיקמק!
אני אדם שמאוד אוהב לראות לוקים יפים של מיקמקים, וגם חשבתי על תצוגות אופנה שהרבה אנשים עושים וחשבתי איך לעשות את הכל קל יותר.
--------------------‐-----------------------------------
אני מציג לכם את המשחק החדש שחשבתי עליו: לMIKתלבש! אני יודע שזה שם קצת גרוע אבל אני אחשוב על משהו אחר XD זה בעצם dress to impress במיקמק, אבל קצת שונה.
זה משחק שנמצא במיקמק גיימס, שניתן להצטרף עד 10 שחקנים. המשחק מתחיל בנושא אקראי שניתן ללבוש, כמו חיות, צבעים, בית ספר וכו. טיימר של דקה מתחיל, יש לך את כל הפריטים במיקמק ואתה צריך להתחיל למיקתלבש! אחרי שהטיימר נגמר, אתה לא יכול להתלבש יותר ומתחילים הצבעות. עכשיו, בdress to impress הרגיל מערכת ההצבעות היא שכל פעם מישהו אחד מציג את התלבושת שלו, ואחרים מדרגים אותו מ1 ל5 כוכבים. הבעיה היא שכולם פשוט עושים על הכל כוכב אחד כדי שיהיה להם יותר סיכוי לזכות....
אבל לא אצלי! כי במשחק הזה אתה בוחר בין שני מיקמקים איזה התלבש הכי טוב! בהצבעות כל מיקמק מקבל שני מיקמקים לבחור בניהם איזה התלבש הכי טוב, ככה 5 זוגות (במידה ויש 10 שחקנים) אחרי ההצבעות המיקמק עם הכי פחות הצבעות יוצא מהמשחק והופך להיות צופה (כמו בסומו סאן), מה שכן, הצופה גם הוא יכול להצביע על שחקנים! (אפילו מי שנכנס מדף הבית של מיקמק גיימס בעצמו! זה אומר שאתם יכולים סתם להכנס לתחרות ולהצביע!) אם יש תיקו שני המיקמקים יוצאים! אחרי הסבב הזה מתחיל עוד סבב עם נושא אקראי חדש, ואז עוד פעם הצבעות! אבל רגע, אם יש 9 שחקנים עכשיו, איך מחלקים את זה ל2?! יש כמה פתרונות: פתרון אחד זה להשמיט מכל מיקמק שמצביע מיקמק אחד שמשתתף, לכל אחד יוסר מיקמק אחר וככה זה יהיה שווה. (למיקמקים צופים פשוט יוחסר מיקמק אקראי, אין לי רעיון איך לפתור את זה :( )
פתרון שני ויותר טוב זה לגרום לכך שתוכל לבחור בין 3 מיקמקים, ובסבבים של 7 ו5 חלק מהמיקמקים יבחרו בין 3 וחלק בין 2. (מה שכן מיקמק שהיה בבחירה של מתוך 3 לא יהיה עוד פעם, כדי ליצור איזון)
כשאתה מגיע לשלושה האחרונים אתה מצביע בין שני המתחרים שלך, וככה נבחר המקום הראשון (יש מקום ראשון, שני ושלישי), אם יש תיקו המשחק מחשב מי מביניהם נבחר יותר בסבבים קודמים ועל פי זה הוא בוחר מי ינצח. אם עדיין יש תיקו המשחק מתעלם ממקום שני ושלישי ושם אותם באותו מקום אבל אם איכשהו עדיין יש תיקו המשחק בוחר ברנדומליות.
לגבי ההצבעה בתור צופה, היא תקפה גם לגבי כל מהלך המשחק חוץ מהשלוש האחרונים, אבל אם אתה מצביע למיקמק אחד כל הזמן כדי לגרום לו לנצח אתה יכול לקבל הרחקה אז זהירות!
משהו אחרון: כשאתה במקום ראשון אתה מקבל דברים שוים יותר, מקום שני מקבל פחות ומקום שלישי מקבל פחות המשחק הזה גם תמיד יביא לך פריט לבוש אם תזכה במקום ראשון!!! שווה!
אזז זה הכל!
---------------------
מוזמנים לבדוק את ההצעה הקודמת:
בית המכירות
צוות מיקמק, אם אתם רואים את זה בבקשה תשקלו להוסיף את זה למשחק, זה יהפוך אותו להרבה יותר כיף!
שלכם, מיקמוק14ט
|
|