|
בלוג הפרס- "החטיף המהפכני של הקיץ!״
|
אתמול |
היי לכולם :) זו היצירה שלי לבלוג הפרס- "החטיף המהפכני של הקיץ!״ הרבה זמן לא העליתי יצירה למיקמק, ולאחרונה חזרתי לשחק ולהיכנס שוב לעולם שאני כלכך אוהבת. כשראיתי את התחרות ישר התלהבתי והרגשתי שאני חייבת להשתתף! מאוד נהניתי להכין את היצירה, השקעתי המון מחשבה בכל פרט- מבחירת הצבעים והטעמים ועד לעיצוב האריזה ועולם העננים שמסביב, כדי ליצור חטיף שירגיש כאילו הוא באמת שייך לעולם של מיקמק. החלטתי להמציא חטיף שהייתי ממש רוצה שיהיה קיים במציאות- ענני פוף! מדובר בחטיף פריך בצורת עננים צבעוניים וחמודים, שמגיע בארבעה טעמים שאני הכי אוהבת: תות־וניל ענבים מסטיק פטל רציתי ליצור חטיף שהוא לא רק טעים וכיפי, אלא גם כזה שמתאים לכמה שיותר ילדים. לכן ענני פוף הם ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים ועם צבעי מאכל טבעיים בלבד! מה שהיה לי הכי חשוב הוא שהחטיף יהיה צבעוני, שמח ומיוחד, בדיוק כמו העולם של מיקמק. לכן בחרתי ליצור עולם שלם של עננים, קשתות וצבעים, שבו כל ביס הוא הפתעה חדשה ומלאה בטעם! הסלוגן של החטיף הוא: "לא אוכלים עננים... עד עכשיו!" אז ספרו לי בתגובות, הייתם רוצים לטעום חטיף כזה? ;) ממש השקעתי ביצירה ומקווה שאהבתם, אשמח אם תפרגנו לי בלייק/תגובה/עוקב ♥ תודה לכל מי שקרא עד עכשיו, בהצלחה לכולם ומקווה לזכות! בתאלוש325
|
|