קהילה - ציורים וצילומים
טינה7863
12
41

מסי או רונאלדו? אתמול

הי! ♥️♥️
מה קורה? ♥️

אז בקיצור יש מונדיאל כפי שכולכם כבר יודעים ♥️
ואני חשבתי. למה לא לצייר שחקן כדורגל?

אז זה בדיוק מה שעשיתי!

אבל אני יותר חושבת שאני אוהבת את מסי ♥️♥️

אבל מצד שני גם רונאלדו טוב. ♥️

תכתבו בתגובות מה אתם חושבים♥️.

ביי, יום טוב לכולם!♥️♥️
2
2
42


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
היום   14:32 DJcatnip  2
תהילהההה
מטורפת שאת!!
ציור מהמם!
היום   14:10 מיכאל4404  1
מסי!