קהילה - ציורים וצילומים
Govi
6
28

תחרות "עשה טובה לאחר" - תוצאות! אתמול

היי חברים!
מתנצל על העיכוב לקח לי זמן לעצב את ההודעה!

היום אני מעלה את הזוכים לתחרות "עשה טובה לאחר"
נהנתי לראות את כל היצירות המהממות של כולם כמה טוב נעשה במיקמק!!
אפילו הצוות העלה כמה יצירות של המשתתפים לתמונת היום וגם את שלי!

אז התוצאות בתמונה תראו כל אחד במה זכה ותפנו אליי במיקטוק למימוש הזכיה!

מקווה לתמיכה שלכם
אוהב המון, Govi

מוקדש ל וטחינה1234, DJcatnip, מתוקונת998, llמוישיll, היצרן, הינוק33
4
5
53


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
אתמול   16:29 וטחינה1234  5
ואוו תודה על זכייה שוב
הבעיה היא שיש לי את כובע
אשמח שתאשר חברות
אתמול   15:45 קים10297  4
ווואו תחרותתת מהזה שווווהההה
תעשה עוד אחת שגם אני יוכל להירשםםםם!
אתמול   12:09 וטחינה1234  3
יששששש
תודה רבה לך!!!
אתמול   11:18 הינוק33  2
תודה רבה אלוף
אתמול   11:08 היצרן  1
ייששששששששששש איזה כיף זכיתי!!!
תודה רבה על המיקשוטר!!
תחרות מטורפת! מחכה לעוד תחרויות !

שלחתי מיקטוק!