קהילה - ציורים וצילומים
דנדון30דחח
8
34

לבלוג הפרס - "החטיף המהפכני של הקיץ!" לפני 6 ימים

אז היום הכנתי בשיתוף עם החברה המפורסמת "אוסם" את החטיף המושלם!!!!!
בטעם במבהXתפוח והחטיף נקרא "דנדונון"!
זה היצירה השנייה שלי ומאחל לעצמי לזכות!!!
אפשר לראות בתמונה את הסניף הראשון של החברה!
ונראה שהלקוחות מאוד מאוד מרוצים!
מאחל בהצלחה לכולם בתחרות!
5
9
77


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 3 ימים   11:09 שניצלייק09  9
מהממם! בהצלחה לזכןת
לפני 3 ימים   10:03 דאב11  8
בהצלחה אחי מגניב
לפני 3 ימים   10:01 opizhak  7
וואו יצירה מדהימה אתה פשוט כישרון אחי אין מצב לא זוכה
לפני 4 ימים   19:18 וטחינה1234  6
יצירה מדהימה ⛄☕⛄
בהצלחה רבה בתחרות ☕⛄☕⛄
לפני 5 ימים   22:46 דנדוןמיק6  5
חזק!!!!!
לפני 5 ימים   18:05 לולית0898  4
חחחח בהצלחה
לפני 5 ימים   17:32 מהנחמה054  3
חחחחח מגניב
לפני 5 ימים   17:32 יואב1643  2
היידה סומך עליך שתזכה❤️
יצירה טובה אחי
לפני 5 ימים   17:32 דנדוןמיק6  1
חריףףףף בהצלחה!