קהילה - ציורים וצילומים
סיגל8284
160
117

היי... מה קורה?(תיאור קצת ארוך)♡♡ 20/02/2026

היי.. מה קורה? זוכרים אותי? אני רק רציתי לבדוק מה קורה איתכם.. אז.. למה אני מעלה? פרשתי בערך לפני שנתיים שלוש והאמת שלא יכולתי שלא להכנס מדי פעם לבדוק מה קןרה בקהילה ובכללי בעולם של מיקמק.. אני באמת כל פעם עצרתי את עצמי מלהעלות בגלל שפשוט לא ידעתי מה. אם יש פה עדיין ותיקים יחסית שזוכרים אוצי אז היי הנה אני יותר בוגרת ותאמינו לי שגם יותר מוכשרת. אז.. כן חזרתי לקצת.. ךא יודעת אם זה יחזיק או אם אני פשוט אעלם שוב אבל באמת שפשוט רציתי לבדוק מה איתכם אז.. כן חח אם למישהו יש שאלות או משהו שאתם רוצים לדעת תשאלו בכיף ותעדכנו אותי איך אתם
אוהבת סיגל♡♡♡

מוקדש ל ♡♡♡♡, כל המיקמקים
3
3
51


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/03/2026   21:26 אבשיגי1234  3
אני מהקורונה במיקמק אולי קצת לפני ממ תאמת לא הכרתי אותך אשמח ממש
23/02/2026   07:41 סיגל8284  2
אויי mus1c איזה חמודההה אני גם♡♡
22/02/2026   11:10 Mus1c  1
אווףף באסה לא הספקתי להכיר אותך

אבל אני ממש אשמח להכיר עכשיו אם תחזרייי