קהילה - ציורים וצילומים
REUVEN
1706
1111

שלוש שתיים אחת שיגור!!!!!! :) 18/04/2017

היי כולם היום היה לי משעמם
אז עשיתי לעצמי עיצוב קטן בתותך במיקמק סיטי
שבמיקרה גם החליט לפעול ;)

* קרדיט למי שעשה לפני עם עשו ^^
*פליז לא להעתיק :(

אז מקוה ש-♥-
נ.ב כל הזכיות שמרות
ל ♫§לREUVEN♫§ הפקות ועיצובים תודה :)
יום מושלם♥

מוקדש ל 7627דניאלה, טופזי122, נiעiiש, נוני41043, רiבי, נעממה8, סופרלילי5, לימונית282, טליה45א66, נופרינה1, סגולי23645
33
15
710


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/04/2017   19:04 חרמיקים203 15
יפה אבל את חיבת לאכול בננות
20/04/2017   16:39 לימונית282 14
מושלמת 3>
19/04/2017   21:50 REUVEN 13
טנקס♥
ובכיף :)
19/04/2017   20:52 סגולי23645 12
חח מהמם!! ותודה על ההקדשה!!!
19/04/2017   18:47 מיקי34904 11
מושלםםם כמו תמידד♥♥♥♥♥♥♥
19/04/2017   15:35 לימונית282 10
איזה מתוקי !!
18/04/2017   21:27 REUVEN  9
טנקס♥
18/04/2017   20:15 מיקהG  8
מושלם♥_♥
18/04/2017   16:50 רiבי  7
מגניב
18/04/2017   15:51 REUVEN  6
טנקס♥
18/04/2017   14:14 נעה123נעה  5
חמודדד!!!
18/04/2017   13:43 סופרלילי5  4
וואי! מהמם!
18/04/2017   12:57 פיצפוצוניק  3
חח יואו איזה יפההה!!!♥
18/04/2017   12:15 נעממה8  2
יאווו איזה מגניבב רובייי!♥♥♥
ומהמםם!♥♥♥
תודה על ההקדשה:))♥♥♥
18/04/2017   12:14 טצורי1235  1
מהמםם!