|
08/05/2017 15:05 |
אוליקי100 |
7 |
|
באיזה תוכנה את משתמשת? אשמח לתשובה עיצוב מהמם!!!(: |
|
|
|
|
|
19/04/2017 14:33 |
נועהFבדם |
6 |
אומיייגאדדדד יהלה!!!
אני מזה מצטערת יש לי מלא על הראש יש לי מלא מבחנים בשבוע הזה והקרוב אני מקווה שאספיק הכל...
מבטיחה שאעלה אותו היום! |
|
|
|
|
|
19/04/2017 06:42 |
פיצפוצוניק |
5 |
|
איזה מושששש |
|
|
|
|
|
18/04/2017 20:30 |
יהלה678 |
4 |
תקשיבי, אני מחכה מלא זמן...
את עדיין זוכרת את העיצוב? |
|
|
|
|
|
18/04/2017 11:56 |
וואלס1 |
3 |
|
מושלמוש!!! |
|
|
|
|
|
18/04/2017 11:17 |
עדיYציפס |
2 |
|
מוששש!!XD איך אתת עושה כאלה עיצובים מושלמים:)♥♥ |
|
|
|
|
|
18/04/2017 10:14 |
טצורי1235 |
1 |
|
מושייי♥ |
|
|
|
|