|
לבלוג הפרס - הרעיון לחטיף החדש
|
היום |
היוש חברס איזה כיף הקיץ הגיע אז מה בציור? ציור אתם שואלים? אז ככה יש עוגה אם קרם ושברי שוקולד נמס בפה (יאמי!) ממש מקווה לזכות תודה לכל מי שהסכים שאצייר אותו תגיבו ותנו לייק טנקססססססססס
|
|
מוקדש
ל פנדה71013סגול340שניצלייק09הרמיוני90תOPIZHAKול, כל המיקמקים ,המטורפיםולצוותמיקמקהאהוב | |
|
|