|
למיקשימה - צפייה במונדיאל עם חברים בבר✨
|
היום |
ואי אתם לא מבינים כמה שעות אני עובד על היצירה הזאתתתתת
אני עוד שניה משגע חחחחח מרוב מסך
בא לי תגובת מנהל ממש מלא זמן לא היה לי
תכתבו בתגובות #תגובת_מנהל כדי שהמנהלים יראו את היצירה ויקראו את התיאור
***
למי שלא יודע איבדתי את המטען ללפטופ שלי (אחמ אחמ אני חושב שאני יודע מי גנב לי)
אבל לא משנה קיצר אני ממחר עד ראשון בלילה באילת עם חברים אנחנו נוסעים לבד בלי ההורים זה ממש מרגש וגם קצת אני בלחץ ותסכול והתרגשות וזה והכל מעורבב כי הפעם זה רק אנחנו החברים לבד בלי מבוגר אחראי הולכים לחופשה שארגנו ומפוצלם בכמה מלונות
ונלך לפארק המים שמה וגם אקנה נעלים חדשות ואולי אסתפר (אני ממש חייב - כולם אומרים לי את זה)
ונהיה באייס מול ונעשה ספורט ימי ומה לא נעשה
יהיה חופשה ממש כיפית אבל נסיעות לשמה שש שעות באוטובוס אני בטוח אשתגע חחחחח איך אפש לא לצאת מדעתך שש שעות נסיעה?!
אמ כן אני אקנה שם מטען ללפטופ בינתים אני משתמש בשל אבא כדי לעשות את היצירה הזאת
לכל מי שבשבוע וחצי האחרון חופר לי למה אני לא בא למיקמק אחד ע -כשיו אתם יודעים תסיבה חחח
ואי אז היצירה! ביצירה אנו רואים אותי שאני וחברים הולכים בזמן האחרון לברים ומסעדות שמשדרים את המונדיאל ויושבים וצופים ואוכלים ציפס ודברים
כן כן יש מלא ברים ומסעדות שמשדרים את המונדיאל בחינם וצריך להזמין מקום במסעדה או שלא ויושבים ובחלק מהמקומות יש גם תפריט מיוחד של המונדיאל
אבל זה מזה יקר אני לא מזמין כמעט כלום
מספיק אני מבזבז ימבה כסף לאחרונה על שטויות
קיצר הולך להיות כיף כיופק
בטח יהיו לי זמנים מתים באילת ובטח שבדרך אז אני מצפה לשחק הרבה מיקמק בטלפון ---- אבל שלא יהיה קליטה במדבר באוטובוס בדרך - אני מתכון לשמוע שירים באוזניות ולהרגע! הכי טוב
יאלה הלכתי לאכול אני רעב כמו שד וחד כתער
סתם עזבו את הביטוים משעמם לי אז יאלה ביוש אוהב אתכם❤️✨
ואל תשכחו לרשום תגובת מנהללללללל השטאגגגגגגג
יאייייייקס️️
❤️❤️❤️
|
|
מוקדש
לואי, כפירמיק, מסי, רונאלדו, אמבפה, ארגנטינה, פורטוגל, מקס18676 | |
|
|