|
לפני שבוע 15:23 |
שירוש7763 |
10
|
|
יאיאי כיף לכםםם בהצלחה בשנה הבאה ותנצלי כל רגעע |
|
|
|
|
|
לפני שבוע 00:20 |
שירוש7763 |
9
|
|
יאא תהניי מכל רגעע!♡ |
|
|
|
|
|
לפני 8 ימים 21:55 |
מיכאל4404 |
8
|
|
אני עם תגובה 3;) |
|
|
|
|
|
לפני 8 ימים 19:51 |
לולי78פ |
7
|
|
גם אני במחוננים זה המשתמש של אחותי הקטנה |
|
|
|
|
|
לפני 8 ימים 19:04 |
דאב11 |
6 |
|
אני חוזה את זה שזה יהיה תמונת היום (אחרי התגובה הזאת מיקמק חייבים לשים את זה תמונת היום!:)) |
|
|
|
|
|
לפני 8 ימים 16:24 |
נועםו55 |
5
|
|
אני חושב שהשנה קיבלנו מספיק חופש (; |
|
|
|
|
|
לפני 8 ימים 15:42 |
לולית0898 |
4
|
|
יצאתי גם לחופששש |
|
|
|
|
|
לפני 8 ימים 15:02 |
שלמה9דויד9 |
3
|
זה רק לחטיבה ולתיכון (ואני לא בחטיבה ולא בתכון אזז אמממ) זה לא יפה משרד החינוך לפחות הייתם עושים שהמחוננים יהיה עד הסוףף |
|
|
|
|
|
לפני 8 ימים 14:18 |
דובונית152 |
2
|
יאווווו יצאתי היום לחופשש! ונפרדתי ממלא בנותתת אבל יאיי חופשש! פיזיתתת
תהנו, יסודי! |
|
|
|
|
|
לפני 8 ימים 14:02 |
לולית0898 |
1
|
|
:) :) |
|
|
|
|