קהילה - היצירות של היצרן
היצרן
64
363

הפרס שני של האתגר - סרטון חלוקת מתנות! לפני 10 ימים

היי יצרנים, מה קורה? כאן היצרן בטירוף מוחלט!

קודם כל, אתם פשוט לא נורמליים! שברתם את כל השיאים והגעתם כבר ל-200 תגובות באתגר! אתם מטורפים לחלוטין, ובגלל הקצב הזה – אני חייב לכם כבר שלושה פרסים שונים!

תזכרו את החוק הכי שווה באתגר שלנו: כל 50 תגובות נפתח פרס אחר לגמרי! והפעם, בזכות זה שהגעתם ליעד ה-200, הפרס השני שנפתח רשמית פתוח לכולם: צילום סרטון צופים מטורף וחלוקת מתנות שווה במיוחד!

אז מתי ואיפה כולם נפגשים? תרשמו לעצמכם ואל תפספסו:
יום ראשון הבא 21.6
בשעה 13:30 בצהריים בדיוק!
שרת: תות בננה
מיקום: הגבעה

תודה ענקית ומיוחדת למשתמש
---------------מיכאל 4404!----------------
אתה פשוט אלוף וכתבת למעלה מ-50 תגובות בעצמך! מיכאל, אתה תומך ועוזר ענקי לקהילה ומגיע לך פרס ענקי על כל ההשקעה הזו. יצרן אמיתי!

השקעתי המון זמן כדי לתכנן את הסרטון הזה ולארגן לכם חלוקה מטורפת, אז תביאו את כל החברים שלכם וניפגש ביום ראשון בגבעה לעשות כיף ולחגוג יחד!

נתראה שם,
היצרן

מוקדש ל מיכאל4404
6
13
102


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 8 ימים   22:47 דאב11 13
בהצלחההה
לפני 8 ימים   21:03 הרמיוני30ת 12
ברור שאני יכתוב....
לפני 9 ימים   19:26 מיכאל4404 11
תכף יצירת ה-67;)
לפני 9 ימים   16:48 מיכאל4404 10
היצרן!
(תגובה מס' 8)
אני מוכן!!
אמנם אני לא יגיע כנראה, כמה חבל..
אבל אניט יראה לפחות אם יהיה סרטון!
תזכירו אותי לפחות ><;
אם בא-לכם!
יאללה מחכה כבר לשמוע איך היה!;~~;
לפני 9 ימים   14:12 מיכאל4404  9
תודה לכולכם!
אבל אני לא אוכל להגיע למפגש לצערי הרב!
לפני 9 ימים   13:53 היצרן  8
אתם מוכנים למפגש?
לפני 9 ימים   13:15 מיכאל4404  7
שוב תודה ענקית מכל הלב,זה לא מובן מאליו שהקדשת לי את היצירה המדהימה הזאת, זה ממש ריגש אותי!

לגבי המפגש של הפרס השני, זה ממש מצער אותי, אבל התברר לי שיש לי התחייבות קודמת וחשובה מדי בדיוק בשעה הזו ולא אוכל להגיע.
אני כל כך מאוכזב שאפספס את ההזדמנות הזאת ואת המפגש איתך, אבל רציתי שתדע כמה אני מעריך את ההשקעה שלך ואת הפרס. זה הכי יפה שיש.
תודה רבה על הכל מכל הלב! מיכאל4404 ❤️
לפני 10 ימים   20:46 אבשיגי1234  6
יאוו מגניב כל הכבוד למיכאלללל חחח
לפני 10 ימים   17:20 לאכותבתשם  5
אתה ממש מוכשרר
לפני 10 ימים   17:19 לאכותבתשם  4
תגובה
לפני 10 ימים   15:41 מיכאל4404  3
וואו!!
יאיי תודה רבה לך היצרן!
אין מילים!
אתה הבנאדם הכי נדיב שאני מכיר, והכי מפרגן!!
וואו ואוו
!
אין מילים!
שוב תודה ושוב אין מילים ממש!!
❤️
לפני 10 ימים   13:50 נווההמלך70  2
יאא איזה כיףףף מקווה שאספיק לבוא למפגשש
איזה אלוף מיכאל!! תמשיכו להפציץ באתגר!
לפני 10 ימים   13:35 llמוישיll  1
מגניב אחי