|
לפני 10 ימים 16:26 |
מיכאל4404 |
16
|
תגובה 15 הגבתי |
|
|
|
|
|
לפני 11 ימים 19:49 |
לוליגפנון2 |
15
|
|
אשמח אם תגיבו גם בשלי חברים! |
|
|
|
|
|
לפני 11 ימים 18:32 |
היצרן |
14
|
|
מיכאל ימטורף!! תודה רבה על התמיכה יתותח! תתחבר תקבל פרס |
|
|
|
|
|
לפני 11 ימים 18:05 |
מיכאל4404 |
13
|
|
תודה רבה על העיצוב המושלם! |
|
|
|
|
|
לפני 11 ימים 16:43 |
מיכאל4404 |
12
|
|
העלתי יצירה, מי שיכול להסתכל אשמח מאוד, (היצרן הקדיש לי כי זכיתי אז לא צריך לחפש פשוט ללחוץ על השם שלי, אני אחרון בהקדשות.) |
|
|
|
|
|
לפני 11 ימים 14:40 |
מיכאל4404 |
11
|
|
וגם איך אני לוקח את הלוגו מפה? זה לא קצת קטן? (יצא מדהים!) |
|
|
|
|
|
לפני 11 ימים 14:12 |
נירהמלך160 |
10
|
יששש איזה כיף!!! תודה רבה היצרן |
|
|
|
|
|
לפני 11 ימים 14:06 |
מיכאל4404 |
9
|
|
אבל מה שבטוח שהלוגו שלך הכי מטורף;) |
|
|
|
|
|
לפני 11 ימים 13:58 |
מיכאל4404 |
8
|
וואווו!! איזה קטע... בדיוק אני יצאתי עם לוגו חדש משלי אבל אולי אני יחליף כי יצא לי זהב מדהים! אין עליך כמו תמיד!!!! שלחתי לך מיקטוק ויאללה לתגובה ה200!!!! חולה עליךא |
|
|
|
|
|
לפני 12 ימים 17:54 |
אגס11180 |
7
|
|
יצא מדהים!!! |
|
|
|
|
|
לפני 12 ימים 15:26 |
הינוק33 |
6
|
|
יצא מושלםם תודה |
|
|
|
|
|
לפני 12 ימים 15:09 |
שלמה9דויד9 |
5
|
|
תודההה |
|
|
|
|
|
לפני 12 ימים 14:29 |
DJcatnip |
4
|
אלוףףף יצא מהמם תודהההה |
|
|
|
|
|
לפני 12 ימים 14:14 |
נווההמלך70 |
3
|
מגניבב תודה רבה! רק תענה לי במיקטוק לכמה דברים. |
|
|
|
|
|
לפני 12 ימים 13:58 |
וטחינה1234 |
2
|
יאווווווו תודה רבה לך!! אתה מדהים ☕⛄☕ |
|
|
|
|
|
לפני 12 ימים 13:48 |
מתוקונת998 |
1
|
יואוו תודה רבה זה מהמםם |
|
|
|
|