קהילה - היצירות של היצרן
היצרן
64
363

תהליך הכנת המיקשימה - בהמשך ליצירה הקודמת לפני 15 ימים

היי יצרנים, מה קורה? כאן היצרן!

הפעם החלטתי לשתף אתכם בתהליך העבודה האמיתי שלי מאחורי הקלעים. היה לי חשוב להראות לכולם את הדרך שבה אני יוצר, ואיך כל רעיון שלי הופך ליצירה צעד אחר צעד על הדף.

זאת התשובה הכי טובה שלי לכל מי שפקפק בכישרון שלי או חשב שהשתמשתי בקיצורי דרך כמו בינה מלאכותית. כשמשקיעים את הלב והנשמה ויורדים לפרטים הקטנים ביותר, התוצאות מדברות בעד עצמן.

תודה לכל מי שתמיד מאמין בי ומפרגן, העיצובים האלו הם לגמרי בשבילכם!
קבלו את ההוכחה האמיתית!
היצרן

מוקדש ל רזברווז85
7
11
131


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני שבועיים   13:11 מיכאל4404 11
אני מגיב כבר פעם שלישית ולא רואים את התגובות שלי!!
לפני שבועיים   11:59 דאב11 10
מטורף אחי כל הכבוד!!
לפני 15 ימים   19:26 מיכאל4404  9
תקשיבבבב
אתה לא סתם נקרא יצרן!
אל תתייחס לאלה שמקנאים בך!
זה שלא אהבו שציירת ואמרו שזה בינה זה רק מקנאה!
תראה כמה תגובות פה תומכים בך!
אל תדאג!
כולנו איתך!
❤️❤️
לפני 15 ימים   18:02 רזברווז85  8
הינוק33: הוא מתכוון אלי בכל הסיפור הזה...
אני לא חושב שאני קול קטן :)
לפני 15 ימים   15:00 לאכותבתשם  7
מושלם ברמות!!!
הדרך האתר חד משמעית הכי טובה
(לפעמים יותר מהתוצאה)
מדהים
לפני 15 ימים   14:53 וטחינה1234  6
אתה פשוט מוכשר מאוד!!!
עצם זה שציירת את הציור
הזה בעזרת צייר אתה מדהים☕⛄☕
אהבתי את הציור ואת חשיבה ☕⛄☕
ושוב אני חושבת שכל אחד צריך לקחת
את הציור הזה ואת מילים כאן לחשוב ☕⛄☕
ולהבין שלא צריך לפקפק במי שהוא בכישרון שלו!!
יצירה מדהימה!!!
לפני 15 ימים   14:52 Mus1c  5
אמאלה מהמםםם

בואו נתחיל להעלות תתהליך כולנו זה כזה חמוד אני מתה על זה
לפני 15 ימים   14:50 רזברווז85  4
תודה על ההקדשה ;)
לפני 15 ימים   14:38 הינוק33  3
לא צריכים הוכחות כדי לדעת שאתה מצייר ועורך נהדר ואין צורך להקשיב לקולות קטנים שמנסים להוריד כולנו פה נורא אוהבים אותך ואת היצירות שלך אל תקשיב למישהו אחד שאומר דברים לא טובים ❤️❤️
לפני 15 ימים   14:12 נווההמלך70  2
ואגב זכיתי בעיצובים הייתי תגובה 2 אחרי רזברווז
לפני 15 ימים   14:12 נווההמלך70  1
מגניבב
אתה מצייר ואז מעביר למחשב?
אם כן איך אתה מעביר?