|
לפני שבוע 21:06 |
emily7443 |
14
|
|
ממש יפה אהבתי |
|
|
|
|
|
לפני 9 ימים 14:13 |
מיכאל4404 |
13
|
תגובה 1! מדהים! אהבתי ממש! |
|
|
|
|
|
לפני 12 ימים 16:14 |
אוחמן |
12
|
|
כל הכבוד מקסים! |
|
|
|
|
|
לפני שבועיים 12:22 |
אוריקו925 |
11
|
יפה מאוד ;) שמתי לב שאתה עשית המון פרטים קטנים כמו המשקאות והשלט אז זה הופך את זה למאוד מושקע יאללה מזל טוב זכית |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 19:27 |
מיכאל4404 |
10
|
עכשיו הבנתי! ו כתבתי לך ביצירה הבאה שלך (הקודמת כאילו) החדשה בעצם בקיצור.. |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 15:34 |
glowgirll |
9
|
|
כישרון |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 14:54 |
וטחינה1234 |
8
|
ואוו ואוו ואוו אתה כל כך מצייר מדהים☕⛄☕ הצבעים הציור אהבתי מאוד את הכל!! בהצלחה רבה בתחרות אלוף!! אין ספק בכלל שאתה זוכה☕⛄☕ |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 14:50 |
רזברווז85 |
7 |
|
ותודה על ההקדשה ;) |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 14:38 |
DJcatnip |
6
|
|
איזה מהמם זה :) |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 13:45 |
רזברווז85 |
5 |
ציור מגניב ממש!! כל הכבוד :) סופסוף לא בינה מלאכותית... |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 13:34 |
היצרן |
4
|
|
מרבה אהבה מיכאל לא תמיד כולם מפרגנים אבל אני עושה את המיטשב שלי שים ל כמה אני מפרגן לו בקהילה שלו |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 12:22 |
שלמה9דויד9 |
3
|
אני גם מצייר בתוכנת צייר! כל הכבוד לך! זה מדהים! |
|
|
|
|
|
לפני 15 ימים 07:29 |
מיכאל4404 |
2
|
|
יפה בטירוף ולמה אתה מקדיש לרזברווז אם יצירה קודמת התעצבנת עליו כפי מה שהבנתי שכתבת שזה בציניות וכו'... |
|
|
|
|
|
לפני 16 ימים 22:42 |
הינוק33 |
1
|
זה ממש ממש יפה אתה מצייר מושלם וגם עורך נדיר❤️ אל תקשיב לתגובות רעות אתה באמת אחד היוצרים היותר טובים כאן בקהילה, לא להקשיב לקנאים |
|
|
|
|