קהילה - היצירות של שלמה9דויד9
שלמה9דויד9
49
66

למיקשימה החודשית : המונדיאל שלי, הרגע הגדול! לפני 17 ימים

אזז בציור אתם תוכלו לראות אותי, האסטרונאוט הנפלא, נח לו בירח וצופה במונדיאל. והוא מנשנש לו גמבות להנאתו. (כי איך אפשר שלא??) אזז אנחנו (אני והצוות של החללית) טסנו לנו לירח אבל נחתנו שם בדיוק ביום שבו במונדיאל שודר בטלוויזה -אז הבאנו איתנו טלוויזיה בחללית. ואז חקרנו קצת את החלל. ובגלל שאני הייתי הכי יעיל ,הקפטן של החללית נתן לי פרס. הוא הוציא את הטלוויזיה מהחללית ונתן לי קערת גמבות. ואז אני צפיתי לי במונדיאל!

מוקדש לואי, מורנוש1001, 3200לולי, 33שלוש33, רוןוויז247, יקמוק14ט
9
11
135


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 9 ימים   16:39 שלמה9דויד9 11
תגובה 10, איך ידעת?!
לפני 10 ימים   15:29 איילי613 10
אני בטוחה שכמה חייזרים צפו איתך ולקחו את הרעיון של המשחק ועכשיו יש על הירח משחק כדורגל חייזרי חחחחח
לפני 16 ימים   17:29 שלמה9דויד9  9
אוייי לאא זו היתה אחת היצירות הכי טובות להתחיל בהם ב: "שלום לכם אנשי כדור הארץ!" (משפט הפתיחה הסוג-של קבוע שלי) חבל שלא עשיתי את זה
לפני 16 ימים   16:30 שלמה9דויד9  8
סליחה למיקמוק14ט שרציתי להקדיש לו אבל שחכתי לכתוב מ בהתחלה אז אמממ.... זה לא עשה קישור לקהילה שלו.
לפני 16 ימים   16:25 שלמה9דויד9  7
תודה רבה לכולם
אגב שכתבתי בתגובה הקודמת שלי "חורים בעלילה
זו" היתה בדיחה. כי בירח יש מין חורים כאלה אזז... כן
לפני 16 ימים   14:56 צופיה386  6
חחחח אנימתה! ואו גאון!
לפני 16 ימים   06:47 TayK  5
וואו זה מושלםם ורעיון ממש מגניב
לפני 16 ימים   06:31 3200לולי  4
חחח ואווו מהמם רעיון חיזרי חעח אהבתי שחשבת אחרת ולקחת את זה לחלל! כל פרט בציור יפה גם הגמבות חעחע מקווה שתזכה!
לפני 16 ימים   01:20 אוחמן  3
איזה גאון!
לפני 17 ימים   21:44 שלמה9דויד9  2
יש בציור הרבה חורים בעלילה, התוכלו לזהות אותם?
לפני 17 ימים   21:19 Kpop67  1
וואו! ממש יפה