קהילה - היצירות של snow1230
snow1230
23
37

האם היה לי שווה? לפני 17 ימים

אז אני וחבר עשינו החלפות ואנחנו לא בטוחים אם העסקה שווה מה אתם חושבים?
1
5
92


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 11 ימים   21:50 emily7443  5
כן נראה לי
לפני 15 ימים   07:39 סומסומינה  4
כן יצא שווה
לפני 16 ימים   19:42 מיכאל4404  3
ניראלי שכן!
לפני 16 ימים   08:27 המנהל99988  2
הכובע מושלם יותר נדיר יצאת ברווח
לפני 17 ימים   18:21 RoyaIblue  1
לדעתי זה אותו כוח מבחינת שווי, אולי הוא הרוויח קצת יותר כי הוא לקח יותר פריטים מבחינת כמות (גם העלות במיקביט), אבל בסוף כל הפריטים בתמונה מאוד נפוצים במשחק וקל להשיג אותם שוב במידת הצורך (: