קהילה - היצירות של אביטל340
אביטל340
58
150

עונה על השאלות, שלכם! לפני 24 ימים

לא מאמינההה
נמחק לי הכככלללל!!!
ישבתי שעתיים לכתוב את זהההה

טוב... נתחיל מחדש כאילו שום דבר לא קרה פה.

היייי חבריםםם! מה נשמעע?
אני קצת בהתרגשות כי חברה שלי מתחתנתתת!!!
אזזז כן כן, הגיע הזמן לענות על השאלות שלכםםם!

יאללההה מתחיליםםם!

הילה1טובה:
1)מה שם המשפחה שלך?
אמממ... נגיד? לא נגיד? טוב יאללה נו... גולן

2)ערגליות תות או שוקולד?
ברוררר ששוקולדדד

3)נוטלה או השחר?
רקקק נוטלההה!!!

4)מה המזל שלך?
וואי שכחתי שנייה
אההה נכון, שור

תודה רבה להיללוששש❤️

נקסט!

אוחמן:

1)מה הדמות האהובה עלייך בחיים האמיתיים?

2)ומה בחיים הלא אמיתיים?

תודה רבה לאוחמן❤️

נקסט!

יעלהמושלמ8:

1)סרטים או ספרים?
וואו רק סרטים. אין מצב שתראו אותי יושבת עם ספר מרצוני החופשי.

2)מה המאכל האהוב עלייך?
קשהההה אבל נראה לי צ'יפס.

3)יש לך סדרה מועדפת?
אממ לא נראה לי. אני רואה הכל מכול כול!

4)מה הגיל שלך?
אממ לא חושבת שאני אומרת.
וגם לא יאמינו לי אז נעבור הלאה.

5)מאיפה את בארץ?
אילתתת.

תודה רבה ליעלוש המושלמתתת (והיא באמת מושלמת!)❤️

נקסט!

דושיר1112:

1)מה הצבע האהוב עלייך?
לא רוצה להיות דכאונית אבל... שחור.

2)איזו מדינה הכי באלך להיות בה עכשיו?
וואו קשה אבל נזרום עם לונדון.

3)ממתי את משחקת במיקמק?
מגיל 7.

4)שיחקת במיקמק 1?
ברוררר.
5)
כמה ימים את במיקמק?
רגע בודקת...
יאאאאאאאאאאאא!
מזל טוב לי!!!
1600 ימים במיקמקקק!!!

6)כמה פריטים יש לך בארון?
לפני כמה חודשים היו לי בערך 1500.
אבל עשיתי חלוקות ונתתי מלא דברים אז עכשיו בערך 900.

7)כמה חברים יש לך במיקמק?
אם במיקטוק אז... 4403!

תודה רבה לדושיררר❤️

נקסט!

חובהעלי:

1)מה השם שלך? להגיד? לא להגיד? טוב יאלה נוו ❤️רומי!(´▽`ʃ♡ƪ)❤️

2)מה את עושה בזמנך הפנוי?
חחחח איזה זמן פנוי?
אני עובדת, עובדת, עובדת!
אני אישה עסוקה.

3)כמה זמן את משחקת?
הרבהההה.
עניתי למעלה אצל דושיר!

4)איזה צבע את אוהבת?
שחורוווררר.

5)איזה שירים את אוהבת לשמוע?
בעיקר באנגלית.
אבל גם בעברית יש אחלה שירים.

6)איזה זמר את הכי אוהבת?
Christopher Comstock.
או כמו שרובכם מכירים אותו... Marshmello.

7)נייק או אדידס?
כל נעל יפה אני קונה חחח.❤️

תודה רבה לחובהעלי❤️

נקסט!

אחרונה חביבה - מיהאביטל1

1)בת כמה את?
אמממ לא ממש אומרת.
נעבור לשאלה הבאה!

2)מה המאכל האהוב עלייך?
צ'יפססס.

3)את אוהבת וופל לימון?
אממממממ...
אני חושבת שפשוט נעבור שאלה.
תבינו את הרמז.¬_¬ (´▽`)

תודה רבה למיהאביטל❤️

וזהו חבריםםם!
תודה רבה לכולם על כל השאלות!
ממש נהניתי לענות עליהן!

אוהבת:❤️

רומי.

מוקדש לואי, מורנוש1001, לולית0898, נעהקירל88, בארני9258
8
10
122


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 22 ימים   19:32 opizhak 10
שם מהמם רומי מבין איך ההרגשה כשנמחק כשכתבתי אצלי בערוץ על זה שאני מחלים כתבתי שעה שלמה בערך ואז נמחק אז כתבתי קצר יותר חח
לפני 24 ימים   22:01 דושיר1112  9
דיייי לונדון זו לא מדינהההה הלפפפ
סתםסתםםם את אלופהפפההה
ותודה שענית על השאלות שליייי
אוהבתתתתת מלאאאאא
ביייייי הלכתי להתקלחח
לפני 24 ימים   18:36 3200לולי  8
רק ערגליות תות!!!
לפני 24 ימים   17:49 תולתול190  7
יפה מגניבבב תמשיכי לעלות כזה תוכן❤
לפני 24 ימים   17:27 איהר23  6
גם ליי אעשה ואקדיש לך
לפני 24 ימים   16:32 לולית0898  5
נדירררר
הבאת לי חשק לעשות גם שאלות תשובותת
לפני 24 ימים   16:24 אביטל340  4
איתן3340:
יש לי כלבה בת שלוש חודשיים קוראים לה אמבר!
אני משחקת מיקמק מגיל 7 בערך.
לפני 24 ימים   16:16 איתן3340  3
וואי איך פיפסתי את היצירה אוףףףףףף תעני פה
יש לך חת מחמד אם כן מה השם שלה?
את אוהבת כלבים?
את משחקת מיקמק ממתי?
לפני 24 ימים   16:11 אביטל340  2
בטעות לא עניתי על אוחמן אז אני עונה כאן!
1)מה הדמות האהובה עלייך בחיים האמיתיים?
אממ נראה לי שחברה שלי הילה..
2)ומה בחיים הלא אמיתיים?
במשחק כאילו? נראה לי לולית0898 או מעין
לפני 24 ימים   16:09 בן7701  1
מהמם