קהילה - היצירות של snow1230
snow1230
24
37

גלויית אירוויזיון במיקשימה החודשית לפני 28 ימים

אז שלום לכולם שוב
אני יודעת שהרבה זמן לא הייתי פעילה אבל בדקה ה90 זאת היצירה שלי למיקשימה

ביצירה רואים את המיקמק שלי בתור נועם בתן שר בכותל שמאחורה ניתן לראות את הכיפה של הר הבית ויונה עם עלה של זית שמסמנת שלום אפשר גם לראות את המשפט המפורסם מהשיר ״ואולי בסוף יהיה לנו טוב״

זאת הפעם השנייה שאני מציירת בשנה האחרונה ואני מאוד מקווה לזכות וגם אם לא אזכה אני גאה בעצמי שהתנסיתי במשהו שאני לא עושה ביום יום

מקווה שאהבתם את היצירה !

מוקדש לואי, ליבכר12, לכל_המיקמקים❤️
2
75


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה