קהילה - היצירות של דאב11
דאב11
57
229

לבלוג הפרס | באיחור קטנטון:) 25/05/2026

היי חברים מה נשמע? כאן דאב!
וואי המון זמן שלא העלתי יצירה!
אני חייב לחזור לזה ולא להעלות רק מיקשימה ובלוג הפרס!!!!
אזז ביצירה של היום הכנתי את החטיף... במבשמלו!!
כמו שאתם יכולים לנחש זה חטיף מרשמלו בטעם במבה!!!
יואווו מטורף!
מקווה לזכות!!
ביי
דאב.

נ.ב.
זוכרים את ההגרלה? ביצירת יומולדת שלואי (כןכן) הגיבה לי בה? אז אתם עדיין יכולים להשתתף!! רוצו להשתתף בקרוב אעלה את התשובות!!

מוקדש לכולם❤️
7
10
104


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 8 ימים   09:01 דאב11 10
יששש זכיתי❤️
לפני שבועיים   21:12 8חדגה  9
גאוני ממש!
לפני 23 ימים   17:01 דאב11  8
תודה רבה טאי!!!!!!!
27/05/2026   22:53 TayK  7
וואו מושלםם דאב רואים את ההשקעהה בטוח מנצח!
26/05/2026   21:53 דאב11  6
superultra וואי אני מת על רזברווז חלוםם להיות כמוהו הוא יוצר אובייקטים ויודע להשתמש בהם מטורף!! בעז"ה אני גם אשתפר:)
תודה רבהה
26/05/2026   14:12 SuperUltra  5
ואו אתה ממש מזכיר את רזברווז85
יצירה טובה כל הכבוד!
25/05/2026   16:29 דושיר1112  4
אוי זה גאוניי,חייב להתחיל למכור אתזההה
25/05/2026   16:06 דאב11  3
תודה רבה חתיכת טחינה חמודה וקטנה!
25/05/2026   15:43 וטחינה1234  2
הרבה הרבה בהצלחה ☕⛄☕
יצירה מדהימה ☕⛄☕
25/05/2026   15:22 דאב11  1
בהצלחה לי!!!!!
אשמח לדעת מה אתם חושבים❤️ ❤️ ❤️