קהילה - היצירות של היצרן
|
|
|
|
תודה שבאתם לחלוקת הנדירים שלי!
|
25/05/2026 |
היי יצרנים, מה קורה? כאן היצרן.
החלוקה המטורפת בשרת מיקשייק הגיעה לסיומה, ואני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מאות המקמקים שמילאו את חדר ההחלפות! היה פשוט פיצוץ! אפשר לראות בתמונה את האווירה המטורפת שהייתה לנו שם.
עשינו חיים משוגעים וחילקנו פריטי טופ מטורפים כמו אוקיינוס כחול, זר פרחים אדום, מצחייה סגולה ועוד המון נדירים שווים. מזל טוב ענקי לכל המיקמקים המאושרים שזכו והתחדשו בפריטים נדירים למיקמק שלהם! ומכיוון שהיה לי חשוב שאף אחד לא יצא בידיים ריקות, מיד אחרי החלוקה הגדולה עשינו גם חלוקת מתנות מיוחדת לכל מי שלא הצליח לזכות בפריטים הגדולים.
אבל עכשיו, חשוב לי להגיד משהו קטן מהלב וקצת מוסר השכל לקהילה שלנו: בזמן החלוקה היו כאלו שהתלוננו ואמרו "מה זה, זה לא שווה, לא חילקת מה שאמרת". חברים, בואו נעצור רגע ונחשוב. חלוקה כזו נעשית ביוזמתי המלאה, מהרצון שלי לשמח אתכם ולפרגן לקהילה. אני לא הייתי חייב, ולמרות זאת בחרתי להשקיע מהזמן שלי ומהפריטים שלי בשבילכם. בהגרלות וחלוקות לא כולם יכולים לזכות בהכל, וזה ממש לא יפה להתלונן על אדם שעושה משהו טוב מרצונו החופשי. בואו נלמד להגיד תודה ולהעריך.
למרות הכל, אני בוחר להסתכל על הטוב! הרוב המוחלט שלכם הייתם מדהימים, תומכים ומפרגנים, וזה מה שנותן את החשק להמשיך.
השקעתי המון זמן, מחשבה ונדירים כדי להרים את האירוע הזה, ואני מודה לכל אחד ואחת מכם שהגיע, תמך ועשה שמח. אוהב אתכם המון!
נתראה בחלוקה הבאה, היצרן
|
|
מוקדש
לכלמיהיהבחלוקה | |
|
|
|
|
|
|
140
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לפני 9 ימים 18:58 |
מיכאל4404 |
7
|
|
וואו! חבל שפספסתי! |
|
|
|
|
|
לפני 28 ימים 16:02 |
לוליגפנון2 |
6
|
אני עונה קצת מאוחר אבל לא נורא אני ממש רציתי לבוא חבל לא יכולתי נשמע שעשית חלוקה מטורפת כל הכבוד לך! |
|
|
|
|
|
25/05/2026 17:24 |
מתוקונת998 |
5
|
|
תודה רבה על חלוקה מטורפת תודה רבה. שזכיתי ותודה רבה היצרן על הכל |
|
|
|
|
|
25/05/2026 16:29 |
דושיר1112 |
4 |
צודק ברמות,אתה חילקת וזה כל הטוב,זה כל המתנה לא צריך להתלונן כל הזמן:) לא באתיייי לצערייי,קצת אמ לא יכוליתייי אהמ כעע פעם הבאה האאא?? אוהבתתת |
|
|
|
|
|
25/05/2026 15:08 |
וטחינה1234 |
3
|
איזה מדהים אתה ⛄☕⛄ כל כבוד לך למרות שלא הייתי כי יש לי את פריטים אלה אבל באמת שכל הכבוד לך על היוזמה⛄☕⛄ ודבר שני אני מסכימה איתך מאוד אתה לא חייב לאף אחד כלום בחרת לחלק פריטים שבוודאי מאוד נדירים וזה לא מובן מעילו בואו נעריך את אדם שנתן ונגיד תודה רבה גם עם לא זכיינו בואו נשמח בחלקנו ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
25/05/2026 15:05 |
נווההמלך70 |
2
|
תודה רבה על החלוקה היה מדהים! כמו שכתבת צדקת לגמרי לגבי הילדים שהתלוננו. כל הכבוד לך! ומי זכה בכוכב אדום ובאוקינוס כחול? |
|
|
|
|
|
25/05/2026 14:32 |
דאב11 |
1 |
איזה מלך אוף כלכך רציתי לבוא ולא יכולתי:( |
|
|
|
|
|
|
|