קהילה - היצירות של יעלהמושלמ8
יעלהמושלמ8
105
114

החיים תחת המסכה... גם אתם הרגשתם ככה? 24/05/2026

היי חבר'ה
מה קורה?
מקווה שבסדר.
היום אני רוצה לישאול אתכם שאלה:
הרגשתם פעם שאתם חיים תחת מסכה?
יכול ליהיות שלא הבנתם אז אני אסביר.
אני יודעת שיש ילדים שחיים תחת מסכה למעשה אני מכירה אישית.
שזה אומר שהופכים את עצמם למישהו אחר כי הם חושבים שככה יקבלו אותם.
אתם שואלים את מי אני מכירה אישית?
טוב... האמת את עצמי...
כן עד כמה שזה ישמע מוזר.
האמת אני כבר לא יודעת אם זה נקרא
אבל בכל זאת חשוב לי לדבר על זה
אני חושבת שאם אספר לכם קצת על עצמי זה יעזור לכם להבין כי האמת... בפעם הראשונה קצת קשה לי להסביר.
יכל ליהיות שזה... ביגלל שאני עדין מסובכת בזה בעצמי.
אז ככה כמו שבטח רובכם יודעים אני עברתי חרם.
זה היה בתקופה שהייתי ילדה מאוד שקטה, ביישנית, לא השמעתי את קולי בציבור, פחדתי לעמוד מול אנשים היה לי אופי שקט אבל בצורה טובה.
אחרי כמה שנים התחלתי להרגיש שהאופי שלי פוגע בי התחלתי לישאול את עצמי...
האופי שלי לא טוב?
אולי אנשים פשוט לא אוהבים אותו?

עכשיו קודם כל היום אני מבינה שזאת הייתה טעות לישאול את זה.
בכל אופן כשעברתי בתיי ספר ניסתי ליצור לי גרסה אחרת של עצמי.
בציבור ליד חברות ליד מורות הייתי ילדה יותר איך נאמר בצורה נכונה, אממ צעקנית הוא נגיד בשנה הראשונה והשנייה היה ל עים זה קשה הרגשתי שאני בוגד במה שעושה אותי אני.
הפחד נישאר בתוכי הפחד לדבר הפחד להראות את עצמי אבל יצרתי לעצמי קו הגנה כי שאנשים יחשבו שאני אחרת...
היום עברו כבר בארך כימעט שלוש שנים מהחרם ומהזמן שהתחלתי להשתנות... אבל היוםהמסכה הזאת... אני חושבת שהיא כבר הפכה ליהיות... אני.
זה נישמע מוזרהאני יודעת אבל... אני באמתמרגישה שעיבדתי את עצמי.
ולפעמים יוצא לי לשאול את עצמי.
זה היה שווה להקריב את כל מי שהייתי רק כדי ליהיות יותר מקובלת?
היום אני מבינה יש מצב שהגזמתי.
שינוי זה דבר טוב אבל... תלוי ממש באיזו רמה.
אני שיניתי את כל מי שהייתי, תחת המחשבה שאנשים לא אהבו את מי שאני.
והאמת כשאני חושבת על זה,כי אם חברים שלכם לא אוהבים את מי שאתם זאת הבעיה שלהם.
אתם ואני, אנחנו צריכים לאהוב את עצמנו בכל מצב.
אני שיניתי את עצמי והיום... באמת שאני כבר לא יכולה לחזור למי שהייתי אז... אני פשוט מנסה לישמור על הגבולות שהיו ל-אני הישנה אבל אני רוצה להגיד לכם.
לחיות תחת מסכה זה לא דבר בריא
זה גורם לכם לחשוב שלא אהבו את מי שאתם באמת.
אני לא יודעת אם אפשר ליקרוא למה עשיתי לעצמי היתבגרות אבל אולי...
בכל אופן שינוי זה דבר טוב אבל כמו שאמרתי תלוי מה הרמה.
ואני רוצה להגיד לכולכם.
אתם מהממים כולם! על תיתנו לאף אחד להוריד אתכם!
אתם מושלים ביזכות מי שאתם! ואני מתכוונת לזה!
כן כן את!
ואתה שם!
אתם מדהימים!
ואני כל כך שמחה לשתף אתכם בזה ולהוריד את התחושה הזאת מימני.
אז בישבילי בבקשה אני מבקשת אל תשתנו אל תשנו את עצמכם בשביל אחרים!
אתם שווים מידי!

אוהבת אתכם הרבה!!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️×100

מוקדש ל 11צמנן, אפרת914, ולכולםם
8
7
69


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 18 ימים   13:17 8חדגה  7
וואו..

אין לי מילים לומר, את פשוט צודקת..❤️

בהצלחה בהמשך החיים ומקווה שתאהבי את עצמך תמיד ואל תשתני

בשביל אחרים

יצירה מעוררת מחשבה..
לפני 23 ימים   17:36 11צמנן  6
המשך כי לא היה לי מקום מקווה שהתגובה הראשונה עלתה:)

את מושלמת ואני אוהבת אותך בטירוף ואני חושבת שעוד מלא אנשים אוהבים אותך❤️❤️
ואני חושבת אגב שאם המסכה נהייתה חלק ממך זה אומר שאין יותר מסכה פשוט קצת השתנת❤️❤️❤️
טוב אני אמרתי את דעתי אני מקווה שעזרתי אני אוהבת אותך ברמות:)
❤️❤️❤️

אני הייתי צמנן ביי:)
לפני 23 ימים   17:36 11צמנן  5
ואוו יעל את כותבת מעלף ובצורה מאוד בוגרת:)❤️
אני חושבת שאת צריכה להיות מי שאת רוצה להיות:)
ואם בא לך להיות שקטה תהי שקטה:)❤️
אם בא לך להיות צעקנית תהי צעקנית:)❤️
אבל תדעי שאני תמיד אוהבת אותך בכל דרך שתבחרי בגלל שאני יודעת שבפנים את רגשיה עם לב זהב❤️❤️
את תתני לאך אחד להוריד אותך:)
לפני 30 ימים   17:31 דובונית152  4
ואוו מה שכתבת כל כך יפה !!
איזו מדהימה אףפעם לא קראתי כזה !!❤
25/05/2026   16:40 IIoriannII  3
ככל שהזמן יעבור את תראי שתצליחי למצוא איזון גם בקטע הזה של להעמיד פנים כדי להיות יותר "מקובלת", את לומדת ותלמדי על עצמך עוד הרבה! ועוד יש לך זמן לבנות את עצמך מחדש
חשוב לזכור שלהיות עם אופי שקט וביישני יותר זאת לא חולשה- להפך! זה אומר שאת חזקה ויש לך יכולות הקשבה מדהימות, וגם הרבה מה להגיד פשוט במצבים מסוימים מול אנשים מסוימים
גם אם את מרגישה שאיבדת את עצמך בגלל שאת מעמידה פנים, יש לך עוד זמן לתקן את זה ולגלות את עצמך מחדש!
תודה על השיתוף שלך
25/05/2026   15:13 וטחינה1234  2
היי קראתי את הכל וכתבת בצורה בוגרת ומדהימה,
בהחלט חשוב לא לשנות עצמו כלפי אחרים באמת מסר
שכזה עוד לא ראיתי ורציתי להודות לך על זה עברתי את אותו
דבר פעם לפני כמה שנים אבל היום שאני מסכלת על יצירה
מדהימה הזאת אני אומרת תודה רבה שלמדתי לאוהב את עצמי
וזה יצירה מדהימה!! ⛄☕⛄
25/05/2026   12:51 DJcatnip  1
היי...
קראתי את מה שכתבת זה ממש יפה
רק רציתי להגיד לך שאת צודקת...
זה לא טוב לשות אופי כדי ליהיות מגניבים
אבל לפעמים לא משנים אופי בשביל זה
פשוט משתנים
זה כמו להתחיל בית ספר חדש בהתחלה שקטים אחר כך מתרגלים
וזה דבר ממש בסדר לא ליהיות כמו בהתחלה
ובכללי לא להראות תמיד הכל אמיתי לחברים רק לכאלה שממש אפשר לסמוך עליהם
תודה שהעלת את היצירה הזאת נושא ממש חשוב❤️