קהילה - היצירות של יעלהמושלמ8
|
|
|
לפני 18 ימים 13:17 |
8חדגה |
7
|
וואו..
אין לי מילים לומר, את פשוט צודקת..❤️
בהצלחה בהמשך החיים ומקווה שתאהבי את עצמך תמיד ואל תשתני
בשביל אחרים
יצירה מעוררת מחשבה.. |
|
|
|
|
|
לפני 23 ימים 17:36 |
11צמנן |
6
|
המשך כי לא היה לי מקום מקווה שהתגובה הראשונה עלתה:)
את מושלמת ואני אוהבת אותך בטירוף ואני חושבת שעוד מלא אנשים אוהבים אותך❤️❤️ ואני חושבת אגב שאם המסכה נהייתה חלק ממך זה אומר שאין יותר מסכה פשוט קצת השתנת❤️❤️❤️ טוב אני אמרתי את דעתי אני מקווה שעזרתי אני אוהבת אותך ברמות:) ❤️❤️❤️
אני הייתי צמנן ביי:) |
|
|
|
|
|
לפני 23 ימים 17:36 |
11צמנן |
5
|
ואוו יעל את כותבת מעלף ובצורה מאוד בוגרת:)❤️ אני חושבת שאת צריכה להיות מי שאת רוצה להיות:) ואם בא לך להיות שקטה תהי שקטה:)❤️ אם בא לך להיות צעקנית תהי צעקנית:)❤️ אבל תדעי שאני תמיד אוהבת אותך בכל דרך שתבחרי בגלל שאני יודעת שבפנים את רגשיה עם לב זהב❤️❤️ את תתני לאך אחד להוריד אותך:) |
|
|
|
|
|
לפני 30 ימים 17:31 |
דובונית152 |
4
|
ואוו מה שכתבת כל כך יפה !! איזו מדהימה אףפעם לא קראתי כזה !!❤ |
|
|
|
|
|
25/05/2026 16:40 |
IIoriannII |
3 |
ככל שהזמן יעבור את תראי שתצליחי למצוא איזון גם בקטע הזה של להעמיד פנים כדי להיות יותר "מקובלת", את לומדת ותלמדי על עצמך עוד הרבה! ועוד יש לך זמן לבנות את עצמך מחדש חשוב לזכור שלהיות עם אופי שקט וביישני יותר זאת לא חולשה- להפך! זה אומר שאת חזקה ויש לך יכולות הקשבה מדהימות, וגם הרבה מה להגיד פשוט במצבים מסוימים מול אנשים מסוימים גם אם את מרגישה שאיבדת את עצמך בגלל שאת מעמידה פנים, יש לך עוד זמן לתקן את זה ולגלות את עצמך מחדש! תודה על השיתוף שלך |
|
|
|
|
|
25/05/2026 15:13 |
וטחינה1234 |
2
|
היי קראתי את הכל וכתבת בצורה בוגרת ומדהימה, בהחלט חשוב לא לשנות עצמו כלפי אחרים באמת מסר שכזה עוד לא ראיתי ורציתי להודות לך על זה עברתי את אותו דבר פעם לפני כמה שנים אבל היום שאני מסכלת על יצירה מדהימה הזאת אני אומרת תודה רבה שלמדתי לאוהב את עצמי וזה יצירה מדהימה!! ⛄☕⛄ |
|
|
|
|
|
25/05/2026 12:51 |
DJcatnip |
1
|
היי... קראתי את מה שכתבת זה ממש יפה רק רציתי להגיד לך שאת צודקת... זה לא טוב לשות אופי כדי ליהיות מגניבים אבל לפעמים לא משנים אופי בשביל זה פשוט משתנים זה כמו להתחיל בית ספר חדש בהתחלה שקטים אחר כך מתרגלים וזה דבר ממש בסדר לא ליהיות כמו בהתחלה ובכללי לא להראות תמיד הכל אמיתי לחברים רק לכאלה שממש אפשר לסמוך עליהם תודה שהעלת את היצירה הזאת נושא ממש חשוב❤️ |
|
|
|
|
|
|
|