קהילה - היצירות של אינדגים333
אינדגים333
341
341

מזמין אתכם לבית ספר "מקדמיק" במיקמק 2 18/05/2026

היי חברים! אני פותח בית ספר במיקמק 2! לא מצליחים להביא את החומר הנלמד? אני אעזור. אני עושה כל מיני שיעורים בבית הספר "מקדמיק" כמו מתמטיקה, היסטוריה, כימיה, ביולוגיה ועוד...

זה לכל מי שבכיתה ח' או פחות. כי אני בכיתה ט'

כל מי שרוצה להירשם לעשות את הדברים הבאים.

1. לרשום בתגובות באיזה כיתה הוא
2. לרשום אם יש לכם מיקמק 1
3. לבקש חברות ממני במיקטוק

בית הספר אהיה במקום שיש בתמונה. אשמח אם תבואו. אגיד איזה שרת זה בהמשך.
5
3
92


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 25 ימים   10:21 מאסטרגיא  3
אני בכיתה ז
ויש לי מיקמק אחד
ואתה אצלי במיקטוק
אני רוצה להירשם לבית ספר "מקדמיק"
בבקשה
גוגו גאגא קופסי
19/05/2026   19:33 יעלהמושלמ8  2
חחח האמת אני בכיתה ט גם אבל כל הכבוד
19/05/2026   12:10 הינוק33  1
יוזמה מבורכת
בטוחה שאתה מורה נהדר
אבל אני בכיתה י:)