קהילה - היצירות של צבAמלכה
צבAמלכה
89
239
18 במאי,
2026

למיקשימה החודשית: הגלויה שלי Euro-Vision 17/05/2026

היי צבצבים! מה המצב?
זה הציור שלי למיקשימה החודשית: הגלויה שלי Euro-Vision
בגלויה שלי בחרתי להציג את אורנה ומשה דץ, נציגי ישראל לאירוויזיון 1991 שזכו במקום השלישי עם השיר "כאן" שיר שמסמל בשבילי בית, שורשים ואהבה לארץ. ציירתי אותם בתוך עץ זית גדול שמייצג את ישראל היפה: עץ של צמיחה, חיבור בין דורות והרבה תקווה. בין הענפים שילבתי ארבעה נופים שונים: שדות והרים, ים, מדבר וירושלים, כי כל אחד מהם הוא חלק מהסיפור של הארץ שלנו.
באזור השורשים שמתי סמלים מהעבר ודברים שבנו את המדינה, ובצמרת העץ הוספתי דברים מודרניים שמראים מה צמח כאן בזכותם. בחרתי להעלות את הגלויה סמוך לחג השבועות, חג של קציר, התחדשות וחגיגות קיבוציות שבו השיר "כאן" מושמע כמעט בכל מופע ילדים.
בעיניי, הגלויה הזו מספרת את הסיפור של ישראל: מדינה של עבר והווה, של שורשים ופריחה, ושל אנשים שבונים את הבית שלהם באהבה. על הדרך, המון כל הכבוד לנציג הנוכחי שלנו נועם בתן, שהגיע למקום השני והביא לנו כבוד ענק! מקווה לזכות השקעתי המון זמן ומחשבה ביצירה. חג שבועות שמח!

מוקדש לואי
30
20
233


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 15 ימים   16:02 Govi 20
למעלה מ 20 תמונות היום 2 זכיות במיקשימה מטורפת! הלוואי עליי
לפני 27 ימים   21:49 WhiteDeviI 19
צבצב מהמם ברמות ממש אהבתי!
22/05/2026   19:04 אגםודניאל1 18
נדירררררררר
21/05/2026   19:05 איב67999 17
ואוו מוכשרת ברמות הציורים שלך הכי מיוחדים מעלףף
21/05/2026   17:33 יעלXאדל 16
ואוווו! איזה כישרון!! הציור ממש מהמם והוא מאוד מושקע נדיר בדוק זוכה
20/05/2026   12:48 glowgirll 15
שלמות
18/05/2026   17:46 צבAמלכה 14
איזה כיףףף! תודה רבה לכולם על המילים החמות ולצוות מיקמק על תמונת היום! ❤️ שמחה ממש שאהבתם את הגלויה ואת הרעיון. חג שבועות שמח לכולם!
18/05/2026   17:25 פיקאצ64 13
יפההההההההההההה
18/05/2026   16:57 8חדגה 12
מזל טוב על תמונת היום צב(:
18/05/2026   14:05 אביטל340 11
מזל טוב על תמונת היום!❤️
אמאלה זה אחד הנדירים!!!❤️
איך הכל משתלב יפה העץ עם כל הפריטים היפים
והנופים ואו אוא אמאלה באמת מושלם!!!(´▽`ʃ♡ƪ)
18/05/2026   11:16 וטחינה1234 10
מושלם!!
מזל טוב על תמונת היום ⛄☕⛄
יצירה מדהימה ⛄☕⛄
לאלא ספק בכלל שאת זוכה!!
18/05/2026   10:22 בילבי3133  9
מהמםםם מזל טוב על תמונת היום ! :)
17/05/2026   17:30 המתוקי72  8
זוכה בטוח!!
17/05/2026   17:03 דובונית152  7
יווו איזה מדהים!
גםאני רציתי לעשות את השיר הזה! ציירת!!!
17/05/2026   15:12 DJcatnip  6
ואוו צבצב!!!
איזה מהמםםםם
17/05/2026   13:43 1313מיכוש  5
וואווו מעלףףף בהצלחה רבה
17/05/2026   11:36 וטחינה1234  4
ואוו וואו ואוו
את פשוט מוכשרת מאוד מאוד ⛄☕⛄
הציור הצביעה הקסם בציור פשוט מושלם ⛄☕⛄
בהצלחה רבה בתחרות ⛄☕⛄
17/05/2026   10:13 אוחמן  3
איזו חשיבה ואיזו יצירתיות!
ממש מקסים
17/05/2026   08:29 איתן3340  2
מהמם
17/05/2026   08:17 8חדגה  1
ווואווו צבי איזה מושקע ויפה זוכה ברור❤️