קהילה - היצירות של אומןהקהילה
אומןהקהילה
4
23

"הגלויה שלי: "Euro-Vision" - למיקשימה החודשית 15/05/2026

היי אומנים

היום הכנתי יצירה למיקשימה-
"הגלויה שלי: "Euro-Vision"
בה רואים את המיקמק שלי (כמו שהועלה ביצירות הקודמות שלי) עולה על הבמה בבגדיו של "נועם בתן" הנציג השנתי שלנו האלוף!!

הקהל שלו זה שאר החברים שלי מעודדים אותי!
בחרתי לעשות את היצירה על החוף כי לדעתי מה שמאפיין את ישראל היפה הם החופי הנדירים שיש בארץ

צריך לדעת לא לכל מדינה יש חוף, אז זה יתרון גדול לארץ שלנו!

עבדתי קשה על העיצוב משהו כמו שעה וחצי.

מקווה לזכות!
ביי

מוקדש ל כולם
4
1
190


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/05/2026   22:28 סומסומינה  1
אימלה שנים וואו