|
22/05/2026 19:07 |
אגםודניאל1 |
8
|
|
מושששששש |
|
|
|
|
|
14/05/2026 10:05 |
DJcatnip |
7
|
תיקון לתגובה שלי איזה מהמם!!!! ממש מצטערת על התגובה הקודמת זה מדהים מאחלת המון בהצלחההה |
|
|
|
|
|
13/05/2026 20:09 |
רותםק944 |
6
|
|
יואו משפט של עדןןן |
|
|
|
|
|
13/05/2026 16:26 |
DJcatnip |
5
|
|
תגובה ארבע בהחלט צודקת... |
|
|
|
|
|
12/05/2026 14:38 |
קפוצינו577 |
4
|
|
אבל השיר לא שלה, וגם לא היה בארוויזיון |
|
|
|
|
|
12/05/2026 14:16 |
טליה4806 |
3
|
|
ואוו חמוד ממשש |
|
|
|
|
|
11/05/2026 23:56 |
Mus1cSpam |
2 |
|
מהמםםםם |
|
|
|
|
|
11/05/2026 21:10 |
אביטל340 |
1
|
ווואוו אמאלה איזה שקיעה מטורפת! ובכלל כל הציור מושלם! נטע זכתה מקום ראשון, כמו שאתה תזכה מקום ראשון! |
|
|
|
|