קהילה - היצירות של ייקי1
ייקי1
3
9

לבלוג הפרס - התחרות הנשנוש הכי טוב למדורה ♥️ 05/05/2026

אז היוש מיקמקים ☺️ אז אני וחברה שלי רצינו להשתתף בתחרות החדשה של ליאת וזה הציור שלנו מקווה שאהבתם אותו ♥️ ושם המשתמש של חברה שלי הוא נוגוש 1207 כתוב שם וביי

מוקדש ליאת, נוגוש1207
2
2
76


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/05/2026   09:36 ייקי1  2
תודה לך אביטל 340
06/05/2026   20:06 אביטל340  1
איזה מושלםםםםם!
אמאלה כל כך יפה!❤️(´▽`ʃ♡ƪ)