קהילה - היצירות של יעלהמושלמ8
יעלהמושלמ8
105
114

גזרתי שיער??!?!?!?!?! 04/05/2026

אעאעאעאעעאאעעאעאעאעעאאעאעאעעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאאעעאעאע
אוקי איפה הייתי? אה כן...
אעאעאעאעעאעאעאעעאעאעאעעאאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעאעאעא
אוקיי אוקיי אני יכולה להמשיך ככה כל הערב (לא באמת, ניגמרה לי הנשימה)
טוב טוב אני חייבת להתאפס כדי שאני אוכל לספר לכם מה קרהה.
טוב קודם כל אין פתיח תתמודדו כבר העלתי היום יצירה!
חחח סתם סתם פשוט אני לא במצב לזה עכשיו מה תעשו אה?!??!?!!?
וואי סליחה אני קצת עצבנית אני עייפה.
דייייייי כל כך הרבה רגשות ביחדדד
טוב דייי פשוט אני אתחיל לספררר וזהו!
טוב אז כמו שכולם בטח יודעים כבר היום סוף סוף אפשר שוב לישמוע שירים להיסתפר...
ואני כל הזמן הזה חכתי להסתפר עד כמה שזה ישמע מוזר כנכנ פשוט כל כך רציתי ליראות עים יפה לי קצר והיה לי שיער ארוך מושלםםם אבל מה לעשות אני לא נורמלית ומחר חברות שלי ממש אבל ממש הולכות ליכעוס אבל מה לעשות תתמודדו עים המציאות!!!!
בקיצור אזזזז האמת שממש יפה לי קצרר אגב זה קצ יוצר ארוך מהתמונה לא לידאוגגג ובקיצור אז אני אהבתי את התוצעה אבל אני עדין רושמת לכם את זה ברגשות מעורבים של אולי לא הייצי צריכההההה אבל דיייי יעל תיתפסי על עצמך זהוווו זה כבר היה כבר עשית את זההה (נשימה נשימה) טוב ניראה לי אני לא במצב לדבר!
אבל סתם ככה תיהיו בעינין אני כן מרוצה אבל יש גם רגשות חרטה קלה אבל הכל טוב אני אתמודד עם זה חוץ מיזה זה יצמח שובבה יאללה ניתראהההה.

מוקדש ל 11צמנן, אפרת914, ולכולםם
6
13
118


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/05/2026   19:04 ריקי095 13
יאאאאאא איזה כיף זה להתספר קצר אחרי שהיה שיער ארוך עשיתי את זה לפני שנתיים והיה לי שיער מושלםם ארוך ואז אמ הספקתי קארה ונהיה לי תלתלים!!!! לא הסתפרתי מאז (כבר שנתיים לא גזרתי את השיער כנכנככנ)
05/05/2026   22:55 דובונית152 12
יוו תתחדשי!
השיער שלי כבר ממש התארךך!! לגזור?!
אבל ואווו~! תתחדשי!!!
05/05/2026   20:18 11צמנן 11
אגב את במאה יצירות:)
ואגב שני אחלה רקע:)
ואגב שלישי ילדה חמודה:)
❤️❤️❤️
05/05/2026   20:16 11צמנן 10
המשך להמשך:) מקווה שהתגובה עלתה ושגם ההמשך של התגובה עלה:)
האמת אין לי יותר מה לכתוב אז זהו בערך חחח:)
אני בטוחה שזה מולם ומהממם לך ואגב הקהילה שלך מטורפת ואני שרופה עליך ברמות❤️❤️❤️
יאוו אני גם שרופה על הקהילה שלך היא מהממת כמוך!!❤️

טוב אני הייתי צמנן ביי:)
05/05/2026   20:14 11צמנן  9
המשך:) מקווה שתגובה הקודמת עלתה:)

האמת אני הייתי רוצה לראות את הפרצוף של החברות שלך כשהם יראו אותך❤️❤️
יאוו אני זוכרת את הפרצוף של החברות שלי כשהם ראו אותי עם שיער של בנים חחח❤️ (כן אני יודעת אני משוגעת:))
אבל לא אכפת לי בן אדם צריך להראות כמו שהוא רוצה לא כמו שאחרים רוצים❤️:)
אני לא מאמינה שגזרת יאוו הלוואי והייתי יכולה לראות אותך!!:)
את בטח מהממת❤️
יאו אני שרופה עליך❤️ יש לך לב זהב❤️
ואני גם שמחה שאין לך לחץ חברתי ואת בוחרת להראות כמו שבא לך!!!
❤️❤️❤️
05/05/2026   20:13 11צמנן  8
יאוו יעל אממ מזל טוב? נראלי חחח:)
אני אגיד לך משהו לי יש שיער קצת אפילו יותר מהתמונה ששמת:)❤️
אני אוהבת שיער קצת (של בנים חחח, אבל של בנים שמגדילים, אבל לא שמגדלים כמו של בנות אלה פשוט בנים שאין להם קצוץ חחח:))
תשמעי אני בטוחה שזה מושלם לך!!❤️
אני בטוחה שהכל מושלם לך:)❤️
ואם את מתחרטת תדעי שזה לא סוף העולם:)
בסוף את יודעת זה יצמח שוב ❤️❤️❤️
05/05/2026   17:00 לולית0898  7
חחחחח כל התיאור צחקתייייי
אני גזרתי ממזמןןןןן את השיער בכיתה ג'- ד' חושבת...
קיצרררררר נדירררררא
05/05/2026   15:15 יוסי3245  6
מזל טובב וואיי לי יש שיער ארוך אני מתכוונת לתרוםםXD
\תתחדשיי
05/05/2026   11:59 כתכלת  5
תתחדשיייייייייייי
05/05/2026   11:36 אליהעזריה1  4
אני תמיד עם קצר אבל אני ההפך אני לא אוהבת ארוך כל פעם שגודל אני משתגעת וגוזרת חוץ מזה מתאים לי קצר אולי טוב באמת להאריך ואז אפשר לעשות מלא תסרוקות וזה חח
שינוי תמיד טוב לאוויר
לדעתי כמובן חח
תהנייי
אני בטוחה שמזה יפה לך
חוץ מזה למה שהחברות יכעסו? שישמחו במי שאת אופי יותר מיופי
05/05/2026   11:09 אביטל340  3
חחחחחח מבינה אותך..
בכיתה ז אני חושבת גזרתי קרה והייתי נראת שאלוקים יעזור
אבל אחרי שנה כבר גדל לי ואי ואי כמה גדל ועכשיו יש לי רפונזל
ונראה לי שאני הגזור קצת כי הוא ממש ארוך.
05/05/2026   08:51 אנה8791  2
חחחחח אל תדאגי כולנו נפלנו לזה מתישהו
אני לפני 4 שנים :(
אבל אל תדאגי זה גודל בסוףףףף היום אי אפשר כבר לנחש שמתישהו היה לי קארה
05/05/2026   07:40 3200לולי  1
חח לא נורא טוב לעשות חידושים!