|
05/05/2026 15:15 |
יוסי3245 |
6 |
וואי לגמריי בהצלחה |
|
|
|
|
|
05/05/2026 11:01 |
DJcatnip |
5
|
ואיי יעללל איזה מושקע!! ממש מהממם סוכה מאה אחוז |
|
|
|
|
|
04/05/2026 19:21 |
11צמנן |
4
|
ועוד אגב עוד יצירה את במאה!!:) ❤️❤️❤️ |
|
|
|
|
|
04/05/2026 19:20 |
11צמנן |
3
|
ואגב יאמייי תפוחי אדמה (למרות שאני יותר בקטע של מרשמלו:)) |
|
|
|
|
|
04/05/2026 19:19 |
11צמנן |
2
|
המשך כי לא היה לי מקום חחח:)
את תמיד נחמדה לכולם ותמיד עוזרת לכלום❤️ כשראיתי את אחת היצירות שלך זה משך לי את העין לא יכולתי להתעלם כי את פשוט עושה הכול מושלם ואיך שכתבת ממש ריגש אותי אז התחלתי להסתכל יותר בקהילה שלך וראיתי שיש לך כישרון אמיתי ❤️ אני ממש מעריכה אותך לאביו לאביו לאביו❤️❤️❤️
טוב אני הייתי צמנן ביי:) |
|
|
|
|
|
04/05/2026 19:19 |
11צמנן |
1
|
יאוו ציור ועריכה מעולה כל הכבוד❤️ אני ממש מקווה שתזכי בעצם אני יודעת שתזכי!!:)❤️ זאת יצירה מהממת!!❤️ תגידי לי איך את עוזה את זה ? זה מעלף!!❤️ אני לא יכולה לחכות ליצירה הבאה שלך:) תמיד כיף לי בטירוף להסתכל ביצירות המושלמות שלך איך שאת משקיע וכותבת מצחיק כל הכבוד❤️ יאוו יש לך לב זהב❤️ |
|
|
|
|