קהילה - היצירות של היצרן
היצרן
64
363

הנישנוש המושלם למודרת לג' בעומר - לבלוג הפרס 29/04/2026

היי יצרנים, מה קורה?
כאן היצרן ביצירה חגיגית במיוחד לבלוג הפרס ולכבוד ל"ג בעומר שמתקרב אלינו!

עיצבתי בתמונה את המיקמק שלי ואת כל החברים הכי טובים שלי למקום הכי פסטוראלי בעולם של מיקמק
כדי להקים שם את המדורה הכי מושקעת שהייתה אי פעם. אפשר לראות בתמונה את כולנו מסביב למדורה, נהנים מהאווירה, מה-"ביחד" וכמובן מהנשנושים הכי שווים של החג, איך אפשר שלא - מרשמלו האש!
אין כמו לחגוג את ל"ג בעומר עם החברים במיקמק,.

השקעתי המון על הפרטים של המדורה, על כל אחד מהחברים ועל האווירה החמה והכיפית של הנישנוש בלילה. מקווה מאוד שתאהבו את היצירה.

איפה אתם מתכננים לעשות את המדורה שלכם השנה?
היצרן

מוקדש ל וטחינה1234, אוחמן, הילה1טובה2, יובל2644, היצרןחלופי, 11צמנן
14
10
147


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/05/2026   15:29 11צמנן 10
ואוו יצירה מעלפת כל הכבוד:)
(אגב ממש תודה שהקדשת לי לא יכולתי להתעלם❤️)
יצא לך ממש יפה אתה עורך ומצייר מהמם❤️
אגב גם יש לך נשמה מושלמת ראיתי את היצירה הקודמת שלך ואתה כותב מהמם❤️
ממש ממש אהבתי:)
נראה ממש כיף!!
אגב אחלה של לוקים:))
שוב תודה רבה שהקדשת לי❤️

טוב אני הייתי צמנן ביי
30/04/2026   14:22 היצרן  9
חבר'ה מי שרוצה הקדשה שירשום לי כאן!
29/04/2026   21:05 אבשיגי1234  8
אוווו נדיר אשש זכיב בדוק!!!
29/04/2026   20:39 מיה13480  7
מושלםםםםםםםםםםםםםםם
29/04/2026   18:43 122מיקטוק  6
טוב שלך אחיקר אתה מהטובים בלייצר
29/04/2026   18:25 דאב11  5
מגניב אבל צריך להמציא נשנוש לא?
29/04/2026   16:10 יובל2644  4
תודה על ההקדשה♥︎
29/04/2026   15:48 וטחינה1234  3
יצירה מדהימה ☕⛄☕
אהבתי ממש את אווירה מקסימה ⛄☕⛄
בהצלחה רבה בתחרות ☕⛄☕⛄
29/04/2026   15:45 נווההמלך70  2
מגניבב אחד היפים והמושקעים!
29/04/2026   15:45 הילה1טובה2  1
וואו תודה שהקדשת לי ומהמם ממש!! אני כל כך רוצה שתזכה ואני לא אומרת את זה לכולם :)