קהילה - היצירות של צבAמלכה
צבAמלכה
89
239
5 במאי,
2026

לבלוג הפרס: "הנשנוש המושלם שלי למדורה!" 29/04/2026

היי צבצבים! מה המצב?
זה הציור שלי לבלוג הפרס: "הנשנוש המושלם שלי למדורה!"
קודם כל בציור שלי המדורה שייכת לכולם כי הכי חשוב זה שאף אחד לא נשאר בחוץ וכולם מוזמנים לחגיגה! בשבילי הנשנוש המושלם הוא המרשמלו אבל בגרסה הכי מתוקה שלו- כזו שחולקים עם אחרים. כמו שרואים בציור, העדפתי לתת את המרשמלו המוזהב והמושלם שלי לחברה שהתבאסה על המרשמלו השרוף שלה. כי בינינו? נתינה מהלב זה הטעם הכי טוב שיש! אם תסתכלו מקרוב, תראו שהמדורה הזאת מלאה בחיים. זה מתחיל במבצע שיפוד לכולם קבוצתי שבו כולם מתגייסים למען הפויקה, ממשיך במופע צלליות של ציפורים ופרפרים שמתעוררות לחיים על הדשא בעזרת האור של המדורה והידיים של החברים המוכשרים שלי, ונגמר בכלב אחד מתוק שמוודא מקרוב (ממש מקרוב!) שהנקניקייה שלו לא בורחת לשום מקום... מקווה לזכות השקעתי המון זמן ומחשבה ביצירה.

מוקדש לואי
30
27
182


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/05/2026   22:50 דובונית152 27
ואוו כל כך מגיע לך!
05/05/2026   21:59 דושיר1112 26
מזלטוב על תמונת היוםםםםםם!!!!❤️❤️
יתא מעלף ברמוותתתתת
את מוכשרת בקטע אחררר
אלופהה שאתתתתת
אני מעולפתתת
ביוששש
05/05/2026   18:56 פייפרהמלך 25
מזל טוב על תמונת היום!!!
יצירה פשוט מדהימה, אין שום ספק שמגיע לך:)
05/05/2026   17:12 המלכה8881 24
ואוווו מזה הכישרון המטורף הזה?! זה נראה כמו קומיקס אמיתי
את מטורפתתתתתת!!!!!
05/05/2026   14:10 שי6778 23
וואוו
05/05/2026   12:48 אוחמן 22
קסום צב!
05/05/2026   11:33 אנה8791 21
וואו זה נדיררררררר אין מצב בעולם שאת לא זוכה
05/05/2026   11:22 בילבי3133 20
ממש אהבתי, יצירה קסומה ומלאת חיים הכי חשוב שלכולם יהיה כיף בל״ג בעומר אף פעם לא משאירים אף אחד בצד!!!
מזמינים את כולם כך שכולם יוכלו להנות :)
05/05/2026   11:19 בילבי3133 19
מהמם מזל טוב על תמונת היום! :)
05/05/2026   11:11 1313מיכוש 18
וואוו מה זה הדבר המושלם הזהההה וואי זה מעלףף ומזלט על ת"ה❤️
05/05/2026   11:01 אביטל340 17
מזל"ט על תמונת היום!
לג בעומר שמח❤:)
05/05/2026   11:00 DJcatnip 16
צב שליייי מזל טוב לךךך וזה מהמממםםם
05/05/2026   10:32 נווההמלך70 15
יאא מזל טוב על תמונת היום אלופה ממש מגיע לך!
05/05/2026   10:14 8חדגה 14
לא מפתיע בכלל שתמונת היום (:

מזל טוב צביי!❤️
04/05/2026   18:08 צבAמלכה 13
תודה לכולם על כל הלייקים והתגובות ואל תשכחו להזמין את כולם ללג בעומר ושיהיה לג בעומר שמח לכולםםם❤️❤️❤️
02/05/2026   11:21 פייפרהמלך 12
איזו יצירה מהממתת!!
האווירה שם נראת ככ קסומה וכיפית... אני גם רוצה לבוא!!
הציור וההשקעה לפרטים הקטנים מדהימים כמו תמידXD
המון בהצלחה❤️
30/04/2026   16:14 וטחינה1234 11
פשוט מושלם ⛄☕⛄
לאלא ספק בכלל שאת מדהימה ☕⛄☕
הצביעה הקווים נקיים השקעה פשוט שווה הכל ⛄☕⛄
זה ציור כל כך קסום ומלא צבע ויופי ☕⛄☕
בהחלט מגיע לך לזכות ☕⛄☕
בהצלחה רבה בתחרות ☕⛄☕
30/04/2026   15:49 aviichay 10
וואווו איזו יצירה מושלמת ומלאת חיים רואים כמה השקעת בכל פרט ורעיון וגם התיאור כתוב ממש יפה ומרגש
אלופה, באמת יצירה עשר מעשר!
30/04/2026   14:44 טליה4806  9
צבייי איזה מהמם את כל כך מוכשרת וצבעים טובים כאלה מהמם!!!
29/04/2026   18:26 דאב11  8
מ.ט.ו.ר.ף
29/04/2026   17:14 11צמנן  7
ואווו זה ציור מהמם והכלב יצא לך מושלם:)
את כותבת ממש מרגש!!
כל הכבוד על ההשקה ממש אהבתי:)
29/04/2026   16:03 פיקאצ64  6
מהמםםםםם
29/04/2026   15:53 איתן3340  5
מושלם
29/04/2026   15:45 8חדגה  4
יאאא צבי!

איזה יצירה יפה ומלאת חיים!

יצא ממש ממש יפה בהצלחה מהממת!❤️
29/04/2026   15:20 דובונית152  3
מוכשרת!
29/04/2026   15:14 הילה1טובה2  2
וואי מטורף!!!!! גם כמה השקעה וואואואואוו
29/04/2026   14:48 אביטל340  1
איזה מהמםםם !!
ממש אהבתי את הרעיון של הילדים עם הצל,
הסיר פויקה וגם הכלבלבוש החמודיי