|
01/05/2026 15:58 |
אנה8791 |
8 |
|
אוף כן זה באמת מבאס אף פעם לא אומרים לי תודה אבל לא נורא אסור לשפוט כי אי אפשר לדעת מה הסיבה :) וזה יצא מהמםםםםםם |
|
|
|
|
|
01/05/2026 14:54 |
1313מיכוש |
7
|
|
ואווו מה זה הכישרון הזהההה |
|
|
|
|
|
01/05/2026 08:50 |
לחמניה580 |
6
|
|
וואווווו ציור מטורףףףףף |
|
|
|
|
|
30/04/2026 19:28 |
emily7443 |
5
|
|
יואו את מציירת כל כך יפה!!! |
|
|
|
|
|
30/04/2026 06:11 |
3200לולי |
4
|
|
ואוו ממש יפה |
|
|
|
|
|
29/04/2026 23:05 |
11צמנן |
3
|
חחח מצחיק בטירוף:)!!! את בטוח זוכה:)!! את מציירת מעלף כל הכבוד:)!! את מוכשרת ברמות:)!! |
|
|
|
|
|
29/04/2026 15:13 |
הילה1טובה2 |
2
|
פשוט מטורף!! חחח האמת שזה קורה מלא פעמים באוטובוס וזה מבאס אבל לא נוראא :) בהצלחהה ממש |
|
|
|
|
|
29/04/2026 08:45 |
דובונית152 |
1
|
|
חחח איןמצב לא זוכה! |
|
|
|
|