קהילה - היצירות של היצרן
היצרן
64
363

לא אהבת? אתה לא חייב להגיב! 28/04/2026

היי יצרנים
תקשיבו רגע כי מה שאני הולך לכתוב עכשיו מגיע מהמקום הכי אישי ומבאס שיש.

בואו אני אספר לכם סיפור קצר עלי: אני יושב מול הדף, שעה אחרי שעה. ארבע שעות רצופות! אני מצייר, מוחק, מתקן, משנה צבעים ונלחם על כל פרט קטן כדי שהיצירה למיקשימה תצא הכי מושקעת שיש. אני מסיים, מעלה בהתרגשות לקהילה, מחכה לפרגון שלכם... ופתאום מגיעה תגובה אחת קרה שפשוט מבטלת הכל: "זה נראה כמו בינה מלאכותית".

אתם מבינים מה זה עושה למי שיוצר? אתם קולטים שמאחורי כל תמונה כזו יושב בן אדם שנתן את כל הלב שלו? זה פשוט מוציא את כל החשק להמשיך להשקיע. זה הגיע למצב שכל יצירה שקצת נראית יפה – ישר כולם חושבים שאין מצב שהוא שה את זה. זה לא הוגן וזה בעיקר מעציב. יש ל משפט שאני ממש מרגיש אותו ועומד מאחוריו, והוא:
"לא אהבת? אתה לא חייב להגיב!"

אם אין משהו מעודד או בונה להגיד, פשוט אפשר לדלג ליצירה הבאה. אל תהיו אלו שמכבים לאחרים את החשק לעצב.
אתם מכירים אותי אני לא יעשה לאף אחד דבר כזה.

(גם לפעמים שאני עובר בקהילה אני רואה יצירות שאני יכול לדלג עליהם כי לא התחברתי ליצירה. אבל אני תמיד משתדל להשאיר תגובה טובה שתתן דרייב ליוצר השני)

השקעתי המון ביצירה הזו כדי שתבינו את התחושה שלי. אני באמת מקווה שזה יגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם כותבים דברים שפוגעים ביוצרים אחרים. בואו נחזור לפרגן.
(העלתי את היצירה שוב בצורה יותר מתוקנת מכבדת ונאותה)

ממני, שרק רוצה קהילה טובה יותר,
היצרן

מוקדש ל כולם
15
14
149


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/05/2026   11:39 אנה8791 14
וואו כל הכבוד לך אתה באמת מדהים והלוואי והיו עוד אנשים טובים כמוך
29/04/2026   19:04 באצי1724 13
אני מגיבה רק אם מישהו עשה למיקשימה/בלוג פרס משהו בבינה המלאכותית וזה באמת מאכזב את הצוות אז אני אומרת להם כל הכבוד לך!!!
29/04/2026   17:29 11צמנן 12
ואגה שכחתי לכתוב יצירה מעלפת:)
כל הכבוד!!
יכולה להבין אותך:)
29/04/2026   17:23 רמון2 11
היי אלוף,
ראיתי את היצירות שלך.
שום דבר ממה שעשית לא נראת כמו בינה מלאכותית. רואים השקעה, מסירות, תשוקה, ורצון טוב לעשייה. כל הכבוד לך על זה, אתה מזכיר מלא משתמשים מהזמן שלי בייחודיות שלך. המשך כך!
29/04/2026   15:10 היצרן 10
יצרנים יקרים, תודה רבה לכל מי שהגיב ותמך!
איזה כיף לראות שיש במיקמק כל כך הרבה מיקמקים שמבינים עניין ויודעים להעריך עבודה קשה. התמיכה שלכם באמת מחממת את הלב ונותנת לי כוח להמשיך ליצור עבורכם!

לגבי אלו שכתבו על ה-AI – אני מסכים איתכם לגמרי! לא אמרתי שמותר להשתמש בזה במיקשימה ואני ממש לא בעד לעבור על החוקים. הנקודה שלי היא פשוט הדרך: גם אם אתם חושבים שמשהו לא תקין, אפשר להעיר בנועם ובכבוד, ולא בצורה פוגעת שמורידה את החשק לכולם.

יחד נשמור על קהילה מפרגנת ונעימה, כי בסוף כולנו כאן כדי ליהנות!
29/04/2026   15:07 היצרן  9
ואוו חבר'ה תודה על התגובות המחממות!!
הרבה הבינו את המסר ובאמת הבינו כמה שזה לא כיף!
בהחלט, לא אמרתי שמותר להשתמש בAI. הרי זה בפירוש ההוראה של מנהלי מיקמק שלא להשתמש בAI ליצירה!
אבל את השיקול אם זה AI הם יעשו ובמילא הוא לא יזכה בתור חברים אנחנו צריכים להראות תמיכה ליוצר השני!
אולי אפשר להגיד לו יפה שאסור AI והוא ידע להגיד לכם את האמת? יש יצירה אחת שעשיתי בAI והיא הראשונה כי לא ידעתי שאסור שאמרו בפעם הראשונה קיבלתי בהבנה והתחלתי ליצור בכיף!
תודה על ההבנה!
29/04/2026   14:12 לאאיטלקי  8
זה נכון אבל בכל זאת ליצור יצירות בAi למיקשימה החודשית זה לא יפה כלפי מיקמקים אחרים שמשקיעים המון זמן
29/04/2026   13:03 וטחינה1234  7
זה כל כך נכון!!
כאב לי הלב על אנשים שבאמת משקיעים
שבאמת רק רוצים איזה תמיכה עם זה תגובה
טובה ועוד אתה באמת בן אדם מדהים!
כל מילה נכונה כל כל צודק אהבתי במיוחד את
משפט שרשמת לא אהבת אל תגיב משפט חכם
וכל כך נכון!!
ואת דרך פעולות שלהם מסכימה לגמרי עם תגובה שתיים
אתה פשוט מוכשר ומדהים מעבר לכך יצירה הזאת
חייבת להיות בתמונת היום!!
29/04/2026   12:58 11צמנן  6
אני מסכימה
עם הילה1טובה2 ו1313מיכוש
29/04/2026   12:22 DJcatnip  5
זה נכון מה שכתבת.
אבל גם מיקמקים צריכים להפסיק להשתמש ב ai זה הורס את כל הקהילה
29/04/2026   11:17 אוחמן  4
נכון אם זה לא בונה הוא לא שייך אלינו יצרן כך צריך
אתה בן אדם מוכשר ורק לעלות רוצים לראות כל יצירה שלך ותמשיך לעשות טוב אחי
28/04/2026   21:11 1313מיכוש  3
מסכימה עם הילה1טובה2.
28/04/2026   18:32 הילה1טובה2  2
אתה אחד הקהילות הכי משקיעות שיש אני עוצרת על היצירות שלך מלא... אבל תחשוב על זה שעשית את זה כל כך טוב וחושבים שזה איי איי! זה מטורף ואולי אתה אפילו יכול לקחת את זה כמחמאה... בסוף אתה יודע מי עושה את היצירות...
28/04/2026   16:46 יובל2644  1
מובן כל כך. זה קורה כל כך נרבה שזה כבר בלתי נסבל.
תגיד,למה אתה פרשת מהיוטיוב?