קהילה - היצירות של צופיה386
צופיה386
6
27

לבלוג הפרס - ל''ג בעומר יאיאיאי 27/04/2026

הי חברים מה אומרים איך היה עצמאות במיקמק???
אבל זה כמובן לא הנושא היום וכמו שכבר ניחשתם
ל''ג בעומררר אני אגיד לכם את האמת, אצלנו בכיתה היינו מתכננות את הערב הזה שנה קודם!!! ותודו שזה אחד הכיפיים לשבת מול המדורה לאכל מרשמלו שרוף לגמרי (המאכל האהוב עלי בערב זה במיוחד) תיבו בתגובות מה אתם אוהבים לאכל בל''ג בעומר מי שאוהב מרשמלו שרוף כמוני שיכתוב :"ערב מרשמלו!!!!!" חמש סימני קריאה כמובן!! חיחי זה באמת הערב הכי מרגש ביקוםםם

מוקדש ל שאוהביםאתל''גבעומר!!!!!
5
6
113


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/05/2026   22:54 נתן386  6
למה?
דווקא אחלה מרשמלו
ובשבילך
ערב מרשמלו!!!!!
03/05/2026   18:51 אביטל340  5
מטורף!❤️
אני פחות אוהבת מרשמלו על האש כי זה מתוק מידי לא מתחברת פשוט יותר מעדיפה תפוח אדמה וכאלה! וחשוב חם!
29/04/2026   19:20 צופיה386  4
איפה כל האלה שאוהבים מרשמלו?? אחלה דובונית!!!!!
29/04/2026   17:38 11צמנן  3
"ערב מרשמלו!!!!!"
מסכימה איתך!!
כל הכבוד על ההשקעה:)!!
יצא לך מהמם עריכה מעולה:)!!
28/04/2026   22:18 הילה1טובה2  2
וואי מהמםם!!! בהצלחההה
28/04/2026   14:09 דובונית152  1
ערב מרשמלו!!!!!