קהילה - היצירות של Ghost0
Ghost0
7
43

למנהלים היקרים של מיקמק 27/04/2026

אני וחברתי רצינו להגיד משהו מהלב למנהלים היקרים של מיקמק, אנחנו רוצים להגיד לכם תודה על מה שאתם עושים על ההשקעה שלכם בנו על זה שאתם מפתחים את המשחק ובאמת גורמים לו לכיף על כל התחרויות והמשימות שאתם נותנים ועל כל רגע כיף, אני בתור שחקן וותיק באמת שמח שיש אתכם תודה לכם על הכל!

מוקדש ל וטחינהולכלהמנהלים
10
5
130


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/04/2026   18:49 11צמנן  5
תודה רבה לצוות מיקמק:)!!
כל הכבוד שחשבתם להודות להם:)!!
28/04/2026   08:28 דובונית152  4
תודה למיקמק!
27/04/2026   19:29 SuperUltra  3
בשמחה שמחים!!
27/04/2026   18:29 היצרן  2
תודה לצוות!!
יואו תראו יש טחינה בתמונה
27/04/2026   14:58 וטחינה1234  1
מעניין מי זאת הטחינה הזאת בתמונה (;
יצירה מדהימה ☕⛄☕