קהילה - היצירות של יעלהמושלמ8
יעלהמושלמ8
105
114

רק אני פה משועממת??? 26/04/2026

אוקיי אני ליטרלי ילדה משועממת!!
כאילו עוד מישהו פה מצלם "שלקלק"
(*≧ω≦) חחחח
לא?
אני היחידה?
אוקיי
כניראה אני באמת המשועממת היחידה פה!
טוב האמת אין לי כל כך מה ליכתוב אבל סתם ככה שתדעו אני לא עד כדי כך משועממת בעצם אני בתחרות כזאת מצחיקה עים חברות שלי:
הראשונה ששולחת שלקלק בקבוצה מנצחת!!
אממ רוב הזמן הן מנצחות הן ערות ליטרלי כל שעות היממה "לא פייר!" אממ... כן חחח.
אגב מדברים על שעות אתם רואים נכון יש שם פיזית את השעה 06:06 אז כן כן שתדעו שזה כלום אני קמה בשעה 05:30 בבוקר.
(^_^;)
וזה עוד כלום היום המוח שלי החליט מעצמו לקום ב03:50 עד ארבע הייתי במיטה ולא הצלחתי לישון! ארבע ועשרה כבר החלטתי להתחיל להיתערגן ללימודים... "אנשים ארבע ועשרה!!! זה הגיוני!?!!!"
אבל תכלס אני אוהבת לקום מוקדם אני מהאנשים ש... איך לומר, צריכים את השקט שלהם בבוקר.
לא אבל רצינית אני עצבנית עכשיו ברמות! אני ישנתי בשתיים עשרה בלילה שתבינו זה לא אנושי לישון 4 שעות!!
טוב טוב אני חייבת להרגע ניראה לי אני אגמור כאן כדי לא להיתעצבן פה על המקלדת טוב ביי ביי!

(אגב אגב ממש אשמח להקדיש את היצירה הבאה למיש רוצה חחח פשוט תיכתבו לי כאן אם באלכם)

מוקדש ל 11צמנן, אפרת914, ולכולםם
6
8
119


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/05/2026   21:41 ריקי095  8
אמאלה תגובה 7 אני בדיוק ככההה
02/05/2026   23:30 מיקמק2יצא  7
וואוווו קורה לי גםםם אני מתעורר ב5 כל יום ויש ימים שאני פתאום מתעורר ב2 ולא מצליח לחזור לישוןןןן זה מתסכללל ואני מבין את ההרגשההה T0T...
28/04/2026   22:28 הילה1טובה2  6
וואי אני זוכרת שהיה לי ממש אוסף שלקלקים עם לפחות 2000 צילומי מסך
28/04/2026   13:43 עידונשנז  5
גם אני מכיר את זהההההה החברים שלי בכיתה חופרים על זה שיואי חחח
27/04/2026   18:23 אביטל340  4
חחחח את אחת המצחיקות
27/04/2026   06:29 דושיר1112  3
ואת קורעתתתת❤️❤️
27/04/2026   06:29 דושיר1112  2
למה שצקומי ככ מוקדםםם
כיאילו עזבי זהיום קמתי ב5:30 בגלל טיול..
אבללל עדיייןן מהזהזההה
26/04/2026   21:41 11צמנן  1
יאוווו אני מכירה שלקלק
חברות שלי חופרות על זה חחח
אני ממש מבינה כשמשעמם זה קורה לי מלא
(ואגב תודה שהקדשת לי את היצירה)
ועוד אגב עריכה מעולה ויצירה מושלמת❤️
אני לא מאמינה שאשכרה ישנת רק 4 שעות
אבל לא נורא (נראלי חחח) תשלימי שעות שניה
יצירה מושלמת ממש ממש אהבתי❤️
אני ממש אוהבת אותך ומעריכה אותך

טוב אני הייתי צמנן ביי❤️

(אגב לפעמים אני שמה סמיילים ולבבות בתגובה וזה לא מראה)