קהילה - היצירות של יעלהמושלמ8
יעלהמושלמ8
105
114

סתם עוד ציור 16/04/2026

היושש.
הינה עוד ציור כי... מה אני יעשה משעמם לי חחח.

אני ממ שאוהבת את הסגנון של האנימה!
עוד מישהו כאן??
קיצור לאדעת זה פשוט חמוד חחח.
אז קיצור זה סתם אחד הציורים שצירי היום.
איך יצא??!!
(;>)
3
6
53


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/04/2026   18:40 ריקי095  6
נדיר!!!
19/04/2026   21:46 11צמנן  5
אומייגד זה מושלם את ממש מוכשרת

כל הכבוד על ההשקעה בקהילה ובכל מה שאת עושה זה פשוט לא מובן מאליו

סליחה שלא כתבתי הרבה

לאביו❤️

טוב אני הייתי צמנן ביי
19/04/2026   21:13 אפרת914  4
מושלמם אני פדוט חולה על אנימותתתתת
19/04/2026   17:15 lShirlX  3
יאא ציירתי כזאת ממש ממש דומה איזה קישרון שפו אחות!
19/04/2026   15:06 הילה1טובה2  2
יצא מהמםם מוכשרתת
19/04/2026   14:37 עםהנצח0  1
יווו ראיתי את זה ביוטיוב כשחיפשתי השאראה לאנימההה

תקשיבי זה בול אותו דבר!!
מוכשרת!!
עשיתי משהו כזה רק ששינתי את השיער לאחר והמסיכה וזה...
אבל מהמםםםם